返回列表 發帖
我聽d師兄講金魚唔駛落暖管(除非用藥)..同埋佢地話養金魚唔落炭(你想知點解我就要問返佢地),
(換水)另用個桶放定水瀑氣(每日換1/3-1/2缸水)....

TOP

養金魚d水好快濛
MANDYLEAD 發表於 2010-1-28 18:07

係因為妳既過濾未起生化所以先會濛...等多一排等d濾材生到消化菌就清返架啦,如果怕等得耐,可以去要支裝消化菌加入水中,可加速生長~~~

TOP

返回列表