返回列表 發帖

食物問題

本帖最後由 蟲簡 於 2010-12-28 01:18 編輯

發問之前,我先係e到同大家打個招呼
我係一個新人黎嘅,e+仲未養鸚鵡,但係睇完d資料後
我已經決定左養LB,想養1隻人手養大嘅,如果大家有的話可以pm我嗎...?
言歸正傳,其實我仲有d野想問,LB的飼料應該比幾多呢??(克?)
比例又應該要幾多,合成糧?水果糧?種子糧?果實?鮮果蔬菜?通粉?
一"碎"以下要唔要每日喂一餐奶/"胡"仔?
另外,如果想訓練LB,咁獎勵應該喂D咩?(細粒唔飽?)

歡迎你~
風中飛鸚 發表於 2010-12-28 11:10


TOP

咁飼料嘅比例應該要幾多,合成糧?% 水果糧?% 種子糧?% 果實?% 鮮果蔬菜?% 通粉?%

TOP

本帖最後由 蟲簡 於 2010-12-29 03:11 編輯

仲有係LB嘅品種入面,牡丹小鸚有咩分別?
佢地可以交配?

TOP

返回列表