返回列表 發帖
十幾年未見過
唔開心就假

TOP

所以得130個位~大家話點夠丫~有好多人去唔到丫~CTL係最慘一個~後補剛剛到佢就停左~
風中飛鸚 發表於 2011-7-18 11:03


原本我都打定輸數冇得去

TOP

通常報名後~都有好多人因有事退出~所以後補頭果批都安全有得出席~
風中飛鸚 發表於 2011-7-18 11:11

我果陣後補1X個..所以都難..
好彩後尾+多十幾個位
好高與去到

TOP

返回列表