雀屎 當前離線
新手上路
原帖由 wolfdog321 於 2008-5-29 15:01 發表 你右養狗牙, 好牙! 但我好大狗多d! 養比高or史立沙好似好d,可以同佢走走!
TOP
原帖由 wolfdog321 於 2008-5-29 18:30 發表 real,搵日俾我摸摸! 咩色架, 幾大牙?整張相的睇得唔得?(唔好意示變左煩人 )
原帖由 sallyyau 於 2008-5-30 13:20 發表 有灰鸚, 小洋葵, 還可以養狗 ?唔怕d帝唔happy 因為我都想養狗或貓