Daddy (當前在線)當前離線
黑仔 全名叫(美國尼黑遜) LB x2
新手上路
TOP
拎1泥去換 Jill 發表於 2012-6-3 17:17
10# Daddy 你個隻咩黎架?? williamlai3210 發表於 2012-6-3 17:24
14# Daddy 佢好曳咩?? 有時唔好刻意訓練佢,由得佢自己係你身邊玩 耐左會乖D架WOR 我個D好多都係咁 唔迫佢慢慢就乖D williamlai3210 發表於 2012-6-3 17:30