返回列表 發帖

口多BEAR

多嘢講到呢....

不過唔知你地聽唔聽到佢講咩呢

回復 2# 發達鳥

D 貓成日咁同佢玩架, 有時佢自己走去撩貓玩, 無危險的, 佢惡晒

TOP

佢識講咁多野既
佢依家幾大呀?
我隻大B依家淨係會講hello 同 過黎丫~
scwh 發表於 2012-11-16 12:48


佢家下未夠歲半,佢返來時未夠5個月已識講Hello ,早晨,
不過冇講得咁清楚

TOP

原來佢仲細過大B@@
大B依家兩歲~
你係點令佢講多啲野嫁?
scwh 發表於 2012-11-16 14:20

佢本身成日聽我地講嘢, 跟住就自己學講, 其實我只教佢講" 早晨, HELLO, 晚安" 多謝" ,

其他 的都是佢自己聽完就突然講, 家吓仲識用我鬧佢嘅口吻鬧人忝....

TOP

返回列表