Board logo

標題: 不要吵我 超想睡 [打印本頁]

作者: BoBoBoBo    時間: 2010-11-27 23:06     標題: 不要吵我 超想睡

[youtube]gj18PtOL74c&feature=related[/youtube]
作者: tsw    時間: 2010-11-27 23:57


作者: kittychu    時間: 2010-11-28 11:56

好可愛呀~
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-11-28 13:40

zzzzz.......
作者: bb4321    時間: 2010-11-28 21:51

好過引
作者: miumiu    時間: 2010-11-29 09:23


作者: 小雲    時間: 2010-11-29 14:02

你的貓?
作者: BoBoBoBo    時間: 2010-11-29 14:03

你的貓?
小雲 發表於 2010-11-29 14:02

No la! Youtube download 貓貓 Zzzzzz!
作者: 風中飛鸚    時間: 2010-12-17 16:20

燒個爆竹唔知會點?
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-17 16:21

燒個爆竹唔知會點?
風中飛鸚 發表於 2010-12-17 16:20

1.嚇醒左佢 爪你
2.有警察叔叔上門  拉你番去
作者: tsw    時間: 2010-12-17 19:26

本帖最後由 tsw 於 2010-12-17 19:27 編輯
燒個爆竹唔知會點?
風中飛鸚 發表於 2010-12-17 16:20

第一红,我有好多呀!仲有...................
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-17 19:26

我有好多呀!仲有...................
tsw 發表於 2010-12-17 19:26

我有擦炮,沙炮,衝天炮
火花煙花,大罐裝煙花等等
作者: tsw    時間: 2010-12-17 19:33

我有擦炮,沙炮,衝天炮
火花煙花,大罐裝煙花等等
養鳥新丁 發表於 2010-12-17 19:26

玩禮炮好
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-17 19:36

玩禮炮好
tsw 發表於 2010-12-17 19:33

將擦炮由窗口掟入人地屋企仲好玩...
再唔係玩衝天炮時對住人地個窗口放...
作者: tsw    時間: 2010-12-17 19:41

將擦炮由窗口掟入人地屋企仲好玩...
再唔係玩衝天炮時對住人地個窗口放...
養鳥新丁 發表於 2010-12-17 19:36



係邊境放禮炮,D警察吹我唔脹...........
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-17 19:43



係邊境放禮炮,D警察吹我唔脹...........
tsw 發表於 2010-12-17 19:41

你很壞啊
作者: tsw    時間: 2010-12-17 20:45

你很壞啊
養鳥新丁 發表於 2010-12-17 19:43

我一直都係
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-17 20:47

我一直都係
tsw 發表於 2010-12-17 20:45

我要比你更壞
作者: tsw    時間: 2010-12-17 20:51

我要比你更壞
養鳥新丁 發表於 2010-12-17 20:47

一點也貓百點也貓
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-17 20:54

一點也貓百點也貓
tsw 發表於 2010-12-17 20:51

什麼? 聽不懂
作者: tsw    時間: 2010-12-17 21:06

什麼? 聽不懂
養鳥新丁 發表於 2010-12-17 20:54

都是一樣的。
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-17 21:08

都是一樣的。
tsw 發表於 2010-12-17 21:06


作者: Amazonshan    時間: 2010-12-17 21:19

什麼? 聽不懂
養鳥新丁 發表於 2010-12-17 20:54


鄧小平話吾理佢係白貓定黑貓,捉到老鼠就是好貓!!!!!!
作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-17 21:23

鄧小平話吾理佢係白貓定黑貓,捉到老鼠就是好貓!!!!!!
Amazonshan 發表於 2010-12-17 21:19

oh~!
作者: tsw    時間: 2010-12-18 08:33

鄧小平話吾理佢係白貓定黑貓,捉到老鼠就是好貓!!!!!!
Amazonshan 發表於 2010-12-17 21:19

三腳貓 要笑一目狗
作者: tsw    時間: 2010-12-18 08:36

做人要

骨力食力貪惰吞涎
作者: Amazonshan    時間: 2010-12-18 08:42

做人要

骨力食力貪惰吞涎
tsw 發表於 2010-12-18 08:36


你還有幾多年退休
作者: tsw    時間: 2010-12-18 08:48

你還有幾多年退休
Amazonshan 發表於 2010-12-18 08:42

仲有十幾年就退休,食長糧
作者: Amazonshan    時間: 2010-12-18 08:58

仲有十幾年就退休,食長糧
tsw 發表於 2010-12-18 08:48


十幾年咁長,我就半退休,現在做part time飬雀和電油錢
作者: tsw    時間: 2010-12-18 09:01

十幾年咁長,我就半退休,現在做part time飬雀和電油錢
Amazonshan 發表於 2010-12-18 08:58

係呀!仲有排岩真慘
作者: Amazonshan    時間: 2010-12-18 09:10

係呀!仲有排岩真慘
tsw 發表於 2010-12-18 09:01


而家呢邊政府都要人67歲退休.
作者: tsw    時間: 2010-12-18 09:13

而家呢邊政府都要人67歲退休.
Amazonshan 發表於 2010-12-18 09:10

HK政府60歲退休
作者: Amazonshan    時間: 2010-12-18 09:21

HK政府60歲退休
tsw 發表於 2010-12-18 09:13


都比呢边好,現在法國,德國都係65-67歲
作者: tsw    時間: 2010-12-18 09:28

都比呢边好,現在法國,德國都係65-67歲
Amazonshan 發表於 2010-12-18 09:21

65-67歲至可以退休
作者: tsw    時間: 2010-12-18 09:32

HK政府55歲都可以退休,但多數都做到60歲
作者: Amazonshan    時間: 2010-12-18 09:36

65-67歲至可以退休
tsw 發表於 2010-12-18 09:28

好多都無命享受,我D私人退休金都吾比我攞,政府話大後生吾攞得.
作者: tsw    時間: 2010-12-18 09:39

好多都無命享受,我D私人退休金都吾比我攞,政府話大後生吾攞得.
Amazonshan 發表於 2010-12-18 09:36

我D一退休就攞,之後食長糧食到死
作者: Amazonshan    時間: 2010-12-18 09:51

我D一退休就攞,之後食長糧食到死
tsw 發表於 2010-12-18 09:39



作者: 養鳥新丁    時間: 2010-12-18 11:48

真幸福




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2