Board logo

標題: Happy 近况 [打印本頁]

作者: 小草妹    時間: 2011-1-20 22:31     標題: Happy 近况

沒了angel陪伴反而更加黏人 , 好可愛 , 我也非常滿足

作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-20 22:32

終於有相睇
作者: tsw    時間: 2011-1-21 00:17

真係乖,好可愛
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 00:19

真係乖,好可愛
tsw 發表於 2011-1-21 00:17

大仙講緊樓主定係happy

作者: tsw    時間: 2011-1-21 00:43

大仙講緊樓主定係happy

養鳥新丁 發表於 2011-1-21 00:19

當然係.........................小草+happy
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 00:46

當然係.........................小草+happy
tsw 發表於 2011-1-21 00:43

原來如此
作者: gilgil    時間: 2011-1-21 00:49

好乖好“o爹”人呀
作者: 小草妹    時間: 2011-1-21 00:56

終於有相睇
養鳥新丁 發表於 2011-1-20 22:32

望穿秋水啦系咪   其實你係blog都睇過晒
作者: 小草妹    時間: 2011-1-21 00:56

好乖好“o爹”人呀
gilgil 發表於 2011-1-21 00:49

你隻大白都好可愛呀 , 交換玩呀
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 00:59

望穿秋水啦系咪   其實你係blog都睇過晒
小草妹 發表於 2011-1-21 00:56

睇完可以再睇架姐..何止望穿秋水....鏹水都望穿埋喇
作者: kitkit441    時間: 2011-1-21 01:08


作者: carmenwong    時間: 2011-1-21 05:07

可愛
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 05:08

可愛
carmenwong 發表於 2011-1-21 05:07

哇..師姐咁早啊
作者: tsw    時間: 2011-1-21 06:37

哇..師姐咁早啊
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 05:08

新丁咁早睇大陽啊
作者: carmenbabe    時間: 2011-1-21 09:58

ho cutie ar~~
作者: 風中飛鸚    時間: 2011-1-21 10:10

繼支竹火腩之外~知足者貧亦樂~非常有道理~
作者: gilgil    時間: 2011-1-21 13:00

9# 小草妹


好呀…不過到時你咪後悔!蝦餃有過度活躍症架!!!
作者: 小草妹    時間: 2011-1-21 13:15

9# 小草妹


好呀…不過到時你咪後悔!蝦餃有過度活躍症架!!!
gilgil 發表於 2011-1-21 13:00

頂唔住我會叮佢黎食架啦放心
作者: 小草妹    時間: 2011-1-21 13:16

新丁咁早睇大陽啊
tsw 發表於 2011-1-21 06:37

日出很美
作者: gameijk    時間: 2011-1-21 13:27

9# 小草妹


好呀…不過到時你咪後悔!蝦餃有過度活躍症架!!!
gilgil 發表於 2011-1-21 13:00

ok wow.
繼小雲小寶
蝦餃係我最喜愛大白之一
作者: 小草妹    時間: 2011-1-21 13:36

ok wow.
繼小雲小寶
蝦餃係我最喜愛大白之一
gameijk 發表於 2011-1-21 13:27

你有吵吵發仔夠晒數啦 , 呢籠蝦餃留返比我啦
作者: gameijk    時間: 2011-1-21 14:58

你有吵吵發仔夠晒數啦 , 呢籠蝦餃留返比我啦
小草妹 發表於 2011-1-21 13:36

夠晒嘈
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 16:03

新丁咁早睇大陽啊
tsw 發表於 2011-1-21 06:37

太陽的旁邊...有更美的在
  就像鮮花必有綠葉襯托
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 16:15

日出很美
小草妹 發表於 2011-1-21 13:16


好久沒有去看日出了....
作者: fai2851    時間: 2011-1-21 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小草妹    時間: 2011-1-21 18:52

本帖最後由 小草妹 於 2011-1-21 19:07 編輯
夠晒嘈
gameijk 發表於 2011-1-21 14:58

葵花類是我的最愛
可惜養不了 , 葵花 + 太陽 = 投訴
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 19:09

葵花類是我的最愛
可惜養不了 , 葵花 + 太陽 = 投訴
小草妹 發表於 2011-1-21 18:52

笑左...
呢條公式唔錯
作者: tsw    時間: 2011-1-21 20:04

太陽的旁邊...有更美的在
  就像鮮花必有綠葉襯托
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 16:03

早上小男孩在的手緊抓著小女孩的手,在草地上曬太陽,他們共同許著一個願望。

有講太陽無......無......無講乜呀----水呀!
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 20:19

早上小男孩在的手緊抓著小女孩的手,在草地上曬太陽,他們共同許著一個願望。

有講太陽無......無......無講乜呀----水呀!
tsw 發表於 2011-1-21 20:04

大仙呢期睇得愛情小說多...大家唔好見怪
作者: tsw    時間: 2011-1-21 20:34

大仙呢期睇得愛情小說多...大家唔好見怪
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 20:19

咁你想唔想呀!
作者: tsw    時間: 2011-1-21 20:36

葵花類是我的最愛
可惜養不了 , 葵花 + 太陽 = 投訴
小草妹 發表於 2011-1-21 18:52

葵花好玩呀!唔係好嘈呢,只係小小嘈
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 20:39

咁你想唔想呀!
tsw 發表於 2011-1-21 20:34

又想陰我...  我學精左喇..
想唔想咩先 想睇果本小說..
快..交出link黎
作者: 小草妹    時間: 2011-1-21 20:45

葵花好玩呀!唔係好嘈呢,只係小小嘈
tsw 發表於 2011-1-21 20:36

但我唔係無錢 , 系無無無錢
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 20:52

但我唔係無錢 , 系無無無錢
小草妹 發表於 2011-1-21 20:45

枕頭底果d呢
作者: tsw    時間: 2011-1-21 20:53

但我唔係無錢 , 系無無無錢
小草妹 發表於 2011-1-21 20:45

葵花好平架!都無金剛咁貴,但都係太陽靚D!
作者: tsw    時間: 2011-1-21 20:54

又想陰我...  我學精左喇..
想唔想咩先 想睇果本小說..
快..交出link黎
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 20:39


作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 21:03

葵花好平架!都無金剛咁貴,但都係太陽靚D!http://i967.photobucket.com/albu ... tion_HaStars_Gama/5 ...
tsw 發表於 2011-1-21 20:53

mix隻太陽葵花出黎咪得...
二合一..乜都得
作者: tsw    時間: 2011-1-21 22:00

mix隻太陽葵花出黎咪得...
二合一..乜都得
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 21:03



新品種太陽葵花
[attach]28083[/attach]
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:03

新品種太陽葵花
28083
tsw 發表於 2011-1-21 22:00

不錯
作者: tsw    時間: 2011-1-21 22:05

枕頭底果d呢
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 20:52

枕頭底都知
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:08

枕頭底都知
tsw 發表於 2011-1-21 22:05

.......大獲
作者: tsw    時間: 2011-1-21 22:12

.......大獲
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 22:08

又中招
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:14

新品種太陽葵花
tsw 發表於 2011-1-21 22:00

[attach]28084[/attach]
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:14

又中招
tsw 發表於 2011-1-21 22:12

  你.........

作者: tsw    時間: 2011-1-21 22:17

28084
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 22:14

小草快D買啦!新品種太陽葵花
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:17

小草快D買啦!新品種太陽葵花
tsw 發表於 2011-1-21 22:17

大仙你好壞...玩小草
作者: tsw    時間: 2011-1-21 22:25

大仙你好壞...玩小草
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 22:17

我係 無玩小草,仲成日掛住小草................................................啲太陽鸚鵡
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:27

我係 無玩小草,仲成日掛住小草................................................啲太陽鸚鵡
tsw 發表於 2011-1-21 22:25

壞大叔....
大仙買喇..養多隻太陽
作者: tsw    時間: 2011-1-21 22:34

壞大叔....
大仙買喇..養多隻太陽
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 22:27

唔講呢D,除時又變..............乜水
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:35

唔講呢D,除時又變..............乜水
tsw 發表於 2011-1-21 22:34

建議你買隻太陽都算嘟水?
作者: tsw    時間: 2011-1-21 22:42

建議你買隻太陽都算嘟水?
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 22:35

小心上得萬年樹!

唔係下次小草唔放太陽上樹就..................
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:50

小心上得萬年樹!

唔係下次小草唔放太陽上樹就..................
tsw 發表於 2011-1-21 22:42

唯你是問...
都係你亂改圖惹禍
作者: tsw    時間: 2011-1-21 22:55

唯你是問...
都係你亂改圖惹禍
養鳥新丁 發表於 2011-1-21 22:50

小草姐姐救我呀!
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-21 22:56

小草姐姐救我呀!
tsw 發表於 2011-1-21 22:55

大仙你好矛啊..出絕招
作者: J-son    時間: 2011-1-22 01:50

Happy頭頂真係好平~
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 01:54

Happy頭頂真係好平~
J-son 發表於 2011-1-22 01:50

平頭裝
作者: 小草妹    時間: 2011-1-22 01:58

小草快D買啦!新品種太陽葵花
tsw 發表於 2011-1-21 22:17

太陽色嘅葵花靚d喎
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 01:58

太陽色嘅葵花靚d喎
小草妹 發表於 2011-1-22 01:58


作者: 小草妹    時間: 2011-1-22 02:00

Happy頭頂真係好平~
J-son 發表於 2011-1-22 01:50

上次係咪係雀街你叫我呀 ?
佢個平頭裝更顯佢嘅呆滯  我最愛
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 02:03

上次係咪係雀街你叫我呀 ?
佢個平頭裝更顯佢嘅呆滯  我最愛
小草妹 發表於 2011-1-22 02:00

聽朝大仙見到你呢個回覆..
一定叫我去剪平頭裝
作者: J-son    時間: 2011-1-22 02:18

本帖最後由 J-son 於 2011-1-22 02:20 編輯
上次係咪係雀街你叫我呀 ?
佢個平頭裝更顯佢嘅呆滯  我最愛
小草妹 發表於 2011-1-22 02:00


係丫, 你仲記得喎~
果排妳post左下面哩幅相, 我憑妳件外套個款加上身上既太陽, 所以膽粗粗估係妳炸, 好彩冇認錯到~


作者: tsw    時間: 2011-1-22 06:39

聽朝大仙見到你呢個回覆..
一定叫我去剪平頭裝
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 02:03

唔會叫我去剪平頭裝,剪光頭過新年好!剪光頭~~很好玩呀!又可以吸引目光~也比較乾淨,洗髮精也可以省很多。
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 06:40

唔會叫我去剪平頭裝,剪光頭過新年好!剪光頭~~很好玩呀!又可以吸引目光~也比較乾淨,洗髮精也可以省很多。http://i279.pho ...
tsw 發表於 2011-1-22 06:39

....我唔要做和尚
作者: tsw    時間: 2011-1-22 07:03

....我唔要做和尚
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 06:40

遲啲可能一見鐘情想養和尚呢!


[attach]28085[/attach]
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 07:04

遲啲可能一見鐘情想養和尚呢!


28085
tsw 發表於 2011-1-22 07:03

真糟
作者: tsw    時間: 2011-1-22 07:11

真糟
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 07:04

糟什麼!

左邊叫新新,右邊叫小小,好嘢黎架!
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 07:12

糟什麼!

左邊叫新新,右邊叫小小,好嘢黎架!
tsw 發表於 2011-1-22 07:11

糟...糟...糟糕
作者: tsw    時間: 2011-1-22 07:19

小草妹妹快啲買對和尚鸚鵡。
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 07:21

小草妹妹快啲買對和尚鸚鵡。
tsw 發表於 2011-1-22 07:19

大仙又想毒人喇...
不過無咁易喎....
小草心有所屬..
作者: Amazonshan    時間: 2011-1-22 07:27

本帖最後由 Amazonshan 於 2011-1-22 07:34 編輯
大仙又想毒人喇...
不過無咁易喎....
小草心有所屬..
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 07:21


藍色鍾意呱!!

[attach]28099[/attach]
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 07:28

藍色鍾意呱!!

28088
Amazonshan 發表於 2011-1-22 07:27

張圖好細..我老花..睇唔到
作者: Amazonshan    時間: 2011-1-22 07:33

張圖好細..我老花..睇唔到
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 07:28


忙記我用24吋Monitor
作者: tsw    時間: 2011-1-22 07:33

小草妹妹葵花好,和尚正,太陽頂瓜瓜!

[attach]28097[/attach]




[attach]28096[/attach]




[attach]28098[/attach]
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 07:35

小草妹妹葵花好,和尚正,太陽頂瓜瓜!

28097




28096




28098
tsw 發表於 2011-1-22 07:33


我相信佢對太陽有興趣..
(ps:我有少少擔心小草訓醒後..見到個帖比我地搞成咁..會追斬大仙同我 )
作者: Amazonshan    時間: 2011-1-22 07:36

小草妹妹葵花好,和尚正,太陽頂瓜瓜!

28097




28096




28098
tsw 發表於 2011-1-22 07:33



和尚好D無咁嘈!!
作者: tsw    時間: 2011-1-22 07:41

我相信佢對太陽有興趣..
(ps:我有少少擔心小草訓醒後..見到個帖比我地搞成咁..會追斬大仙同我 )
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 07:35

追斬你 !小草妹妹咁好人,一定唔會追斬自家人
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 07:43

追斬你 !小草妹妹咁好人,一定唔會追斬自家人
tsw 發表於 2011-1-22 07:41

最多捉住我..一刀一刀削開我d肉..
再挖我d內臟出黎....一啖一啖咬碎佢
再用鐵鎚敲爆我個頭
(好似有少少噁心..haha)
作者: tsw    時間: 2011-1-22 07:49

最多捉住我..一刀一刀削開我d肉..
再挖我d內臟出黎....一啖一啖咬碎佢
再用鐵鎚敲爆我個頭
(好似有少少噁心..haha)
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 07:43

你就想小草妺妺一啖一啖咬你,俾狗都唔食呀!不要吹咁多水,(會水漲)又要
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 07:50

你就想小草妺妺一啖一啖咬你,俾狗都唔食呀!不要吹咁多水,(會水漲)又要http://i279.photobucket.com/albums/kk136/ultram ...
tsw 發表於 2011-1-22 07:49

比你踢爆左
滿瀉曬喇d水...開閘排洪喇
作者: tsw    時間: 2011-1-22 07:55

本帖最後由 tsw 於 2011-1-22 07:57 編輯
比你踢爆左
滿瀉曬喇d水...開閘排洪喇
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 07:50

排洪啦!小心呀出小草妺妺,Amazonshan


[attach]28100[/attach]




[attach]28101[/attach]
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 07:56

排洪啦!小心呀出小草妺妺,Amazonshan


28100
tsw 發表於 2011-1-22 07:55

游泳中....好高溶氧的水域~我中意
作者: Amazonshan    時間: 2011-1-22 08:11

游泳中....好高溶氧的水域~我中意
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 07:56


遇到流石泥就死梗
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 08:16

遇到流石泥就死梗
Amazonshan 發表於 2011-1-22 08:11

我水陸兩棲...入水用鰓陸地用肺...潛沙亦無問題
沙中暢泳更爽
作者: tsw    時間: 2011-1-22 09:12

本帖最後由 tsw 於 2011-1-22 09:15 編輯
我水陸兩棲...入水用鰓陸地用肺...潛沙亦無問題
沙中暢泳更爽
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 08:16

兩妻動物


潛沙動物

[attach]28104[/attach]
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 09:14

兩妻動物
tsw 發表於 2011-1-22 09:12

兩棲啊..唔係妻啊~
喂大仙~呢隻野唔係普通野黎架喎
作者: tsw    時間: 2011-1-22 09:19

仲係灌水動物


[attach]28105[/attach]
作者: tsw    時間: 2011-1-22 09:22

兩棲啊..唔係妻啊~
喂大仙~呢隻野唔係普通野黎架喎
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 09:14

普通嘢斑点蝾螈


頑強黎明蟹 Matuta victor外號沙隨、金錢蟹、潛沙蟹、鑽沙蟹。
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 09:23

普通嘢斑点蝾螈

tsw 發表於 2011-1-22 09:22

不是..土耳其蠑螈亞種 N. s. strauchii 嗎?
作者: Snoopy    時間: 2011-1-22 09:44

真係好cute!
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 09:45

樓主真係好cute!
Snoopy 發表於 2011-1-22 09:44


作者: tsw    時間: 2011-1-22 09:50

樓主真係Mignon(法文)!
Snoopy 發表於 2011-1-22 09:44


作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 09:52


tsw 發表於 2011-1-22 09:50

大仙唔好玩人地喇
人地個回覆都無咁講
作者: tsw    時間: 2011-1-22 10:05

大仙唔好玩人地喇
人地個回覆都無咁講
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 09:52

Mignon(法文)=好可愛
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 10:06

Mignon(法文)=好可愛
tsw 發表於 2011-1-22 10:05

事實~事實
作者: tsw    時間: 2011-1-22 10:13

事實~事實
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 10:06


要你直接告白那當然是說不出口啦!有個方法妳可以試試喔!最好是玩在一起,假裝玩得很瘋之類的(最好是一個就好,不要跟很多個玩)再偷偷看她有沒有什麼反應!如果她不爽或不太理你,那就有可能..........
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 10:15

要你直接告白那當然是說不出口啦!有個方法妳可以試試喔!最好是玩在一起,假裝玩得很瘋之類的(最好是一個就好,不要跟很多個玩)再偷偷看她有沒有什麼反應!如果她不爽或不太理你,那就有可能..........
tsw 發表於 2011-1-22 10:13

那裡轉帖來的爛方法?...我才不用
作者: tsw    時間: 2011-1-22 10:20

那裡轉帖來的爛方法?...我才不用?
養鳥新丁 發表於 2011-1-22 10:15

唔咁用??????
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-1-22 10:22

唔咁用??????
tsw 發表於 2011-1-22 10:20

你就唔敢




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2