Board logo

標題: 乖乖上磅 [打印本頁]

作者: 養鳥新丁    時間: 2011-5-28 00:42     標題: 乖乖上磅

磅重!!
[attach]32200[/attach]
作者: louisa20047    時間: 2011-5-28 01:22

龜就當然"乖"啦
作者: 養鳥新丁    時間: 2011-5-28 01:41

龜就當然"乖"啦
louisa20047 發表於 2011-5-28 01:22

有D過度活躍架...亂爬亂走..好難磅...
佢好乖架喇   又聽話....
抵佢有燈魚食
作者: ching924    時間: 2011-5-28 10:53

有D過度活躍架...亂爬亂走..好難磅...
佢好乖架喇   又聽話....
抵佢有燈魚食
養鳥新丁 發表於 28-5-2011 01:41 AM

龜易磅好多
守宮先難磅呀~
走得幾鬼快
作者: Saiga    時間: 2011-5-28 18:04

龜易磅好多
守宮先難磅呀~
走得幾鬼快
ching924 發表於 2011-5-28 10:53



我果d Hold得住,不過我唔係用電子磅 =[
作者: zero322    時間: 2011-5-28 18:15

我D龜一隻定哂係度 一隻反轉都磅唔到




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2