標題:
大大請給意見!!
[打印本頁]
作者:
mtr6150
時間:
2011-7-21 00:14
標題:
大大請給意見!!
如果養大黃兜吸蜜鸚鵡用開方式企架好定係籠好??
作者:
ECKO
時間:
2011-7-21 00:17
冇人在家最好用籠,有人在家就放企架.
作者:
louisa20047
時間:
2011-7-21 00:17
~~籠~~
作者:
heiletitbe
時間:
2011-7-21 00:23
我隻塞仔得企架,,,我係咪要買番個籠比佢?
作者:
louisa20047
時間:
2011-7-21 00:29
我隻塞仔得企架,,,我係咪要買番個籠比佢?
heiletitbe 發表於 2011-7-21 00:23
當然要啦
作者:
TABO123456
時間:
2011-7-21 00:43
我隻塞仔得企架,,,我係咪要買番個籠比佢?
heiletitbe 發表於 2011-7-21 00:23
住籠有安全感d, 雀雀都要有自己屋企
好似我波子咁, 當我係家時必定放出嚟自由行, 一到息燈瞓覺佢自己就會走返入籠
歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/)
Powered by Discuz! 7.2