Board logo

標題: 大大請給意見!! [打印本頁]

作者: mtr6150    時間: 2011-7-21 00:14     標題: 大大請給意見!!

如果養大黃兜吸蜜鸚鵡用開方式企架好定係籠好??
作者: ECKO    時間: 2011-7-21 00:17

冇人在家最好用籠,有人在家就放企架.
作者: louisa20047    時間: 2011-7-21 00:17

~~籠~~
作者: heiletitbe    時間: 2011-7-21 00:23

我隻塞仔得企架,,,我係咪要買番個籠比佢?
作者: louisa20047    時間: 2011-7-21 00:29

我隻塞仔得企架,,,我係咪要買番個籠比佢?
heiletitbe 發表於 2011-7-21 00:23

當然要啦
作者: TABO123456    時間: 2011-7-21 00:43

我隻塞仔得企架,,,我係咪要買番個籠比佢?
heiletitbe 發表於 2011-7-21 00:23


住籠有安全感d, 雀雀都要有自己屋企
好似我波子咁, 當我係家時必定放出嚟自由行, 一到息燈瞓覺佢自己就會走返入籠




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2