Board logo

標題: 依隻係咩鸚鵡? [打印本頁]

作者: ankie    時間: 2011-10-26 22:32     標題: 依隻係咩鸚鵡?

http://www.youtube.com/watch?v=k ... outube_gdata_player
作者: louisa20047    時間: 2011-10-27 09:50

[youtube]kDDzZhGp4FM&feature=youtube_gdata_player[/youtube]
作者: jinrxsx    時間: 2011-10-27 09:53

2# louisa20047


巴塔哥尼亞錐尾鸚鵡 (Patagonian Conure)
作者: 風中飛鸚    時間: 2011-10-27 10:28

係D錐尾鸚鵡類黎~有好多款~我估計連賣鸚鵡的店舖都分唔到咁多~

不過E位台灣朋友的事件~是我夢寐以求想做到~

大家知道香港鸚鵡幾鬼貴啦~自己孵隻LB又可能未有咁高智商~買隻大雀又貴到死~點夠膽訓練丫~
作者: ankie    時間: 2011-10-27 11:55

本帖最後由 ankie 於 2011-10-27 11:59 編輯

原來係巴塔哥尼亞錐尾鸚鵡THX
睇到就開心
作者: ching924    時間: 2011-10-27 12:29

係D錐尾鸚鵡類黎~有好多款~我估計連賣鸚鵡的店舖都分唔到咁多~

不過E位台灣朋友的事件~是我夢寐以求想做到~

大家知道香港鸚鵡幾鬼貴啦~自己孵隻LB又可能未有咁高智商~買隻大雀又貴到死~點夠膽訓練丫~
風中飛鸚 發表於 27-10-2011 10:28 AM

香港人多車多 危險大好多
作者: stanley1088    時間: 2011-10-28 02:03

係D錐尾鸚鵡類黎~有好多款~我估計連賣鸚鵡的店舖都分唔到咁多~

不過E位台灣朋友的事件~是我夢寐以求想做到~

大家知道香港鸚鵡幾鬼貴啦~自己孵隻LB又可能未有咁高智商~買隻大雀又貴到死~點夠膽訓練丫~
風中飛鸚 發表於 2011-10-27 10:28


台灣人養鸚鵡真係好...幸福
想養咩種類鸚鵡都可以..又多..又平...
E位台灣朋友的事件...好多台灣朋友都可以做倒..繁殖鸚鵡都係一絕..
我們香港人就沒有那麼棒..<===有..可能我吾知
作者: 風中飛鸚    時間: 2011-10-28 10:10

我估日本仲爽丫~
作者: makko    時間: 2011-10-28 14:54

都要睇日本咩地區, 沖繩咪爽到震lor~
作者: MandyYung    時間: 2011-10-28 18:58

睇完突然好想去台灣住下 如果可以既話
作者: ckw3b    時間: 2011-10-29 00:11

http://www.youtube.com/watch?v=TZLoBGOlKAo&feature=related

好多灰鸚係台灣都識fly返主人度, 好正呀~
作者: Louis    時間: 2011-10-29 12:34

雀街叫呢種做"掘穴"鸚鵡, 係錐尾既一種, 間中都都有得賣.




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2