
係D錐尾鸚鵡類黎~有好多款~我估計連賣鸚鵡的店舖都分唔到咁多~
不過E位台灣朋友的事件~是我夢寐以求想做到~
大家知道香港鸚鵡幾鬼貴啦~自己孵隻LB又可能未有咁高智商~買隻大雀又貴到死~點夠膽訓練丫~
風中飛鸚 發表於 27-10-2011 10:28 AM
係D錐尾鸚鵡類黎~有好多款~我估計連賣鸚鵡的店舖都分唔到咁多~
不過E位台灣朋友的事件~是我夢寐以求想做到~
大家知道香港鸚鵡幾鬼貴啦~自己孵隻LB又可能未有咁高智商~買隻大雀又貴到死~點夠膽訓練丫~
風中飛鸚 發表於 2011-10-27 10:28
| 歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) | Powered by Discuz! 7.2 |