Board logo

標題: 我很醜但我不溫柔 [打印本頁]

作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 09:17     標題: 我很醜但我不溫柔

第一次養雀   多多指教  
此網令小弟獲益良多  謝謝
比佢咬左好多好多野

作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 09:23

嘗試加相


作者: jennymok    時間: 2011-10-29 09:38

嘩! 佢好靚呀! 佢應該鐘意玩呢d玩具 :
Budgie : preening toys, swings, small bird toys to beat up, small leather straps with knots and beads to chew on, soft wood toys, mirrors, ladders, bells
彩鳳:整理玩具(像鳥用喙整理羽毛一樣) 、鞦韆、小鳥敲打玩具,打滿結和穿上珠子的小皮繩、軟木玩具、鏡子、梯子、响鈴
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 09:50

3# jennymok


多謝師兄讚佢   佢幾鍾意我吹笛比佢聽
作者: ngkare    時間: 2011-10-29 09:58

D色好靚呀!個樣好cute至真!
但係點解張張都鬆起d毛呢?係佢不lau都係咁,定係近來至咁樣?
作者: Edward    時間: 2011-10-29 10:04

肥仔
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:07

5# ngkare


琴日先帶這位小朋友到家
這是不好的現象嗎? 我發覺我吹笛比佢聽  和  看見鏡子就會咁
現在正在唱歌...沒有鬆起的毛了
作者: 風中飛鸚    時間: 2011-10-29 10:08

彩鳳當然咬你啦~要自細開始養~日日囉出黎反黎反去~如果大隻開始養~就要花多D時間相處~~
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:08

6# Edward


但佢好輕   好似一磅都無咁...
作者: BABYPAPA    時間: 2011-10-29 10:08

剪下脚指甲啦!要用磨瓜企棍啊!
作者: 風中飛鸚    時間: 2011-10-29 10:09

彩鳳是最細小鸚鵡類之一~當然冇一磅~
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:11

8# 風中飛鸚


情況好像有些少好轉...佢現在給我摸肚子和頭  不咬我了
琴日一放手進籠就狂奔  嘻嘻總算有些少成功感...
請教一下   什麼品種才會好上手一些?  bb雀只得LB
但不健康的  需然佢果間野咩都平過人   老闆娘又好笑容  我先同佢買
作者: ECKO    時間: 2011-10-29 10:12

佢個鼻有的白色野,整得甩嗎?如果整唔甩,好太機會是生癬。
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:13

佢唔鍾意我掂佢個鼻   
作者: 風中飛鸚    時間: 2011-10-29 10:15

果個位置查藥比賽困難~要小心處理~
作者: ngkare    時間: 2011-10-29 10:16

5# ngkare


琴日先帶這位小朋友到家
這是不好的現象嗎? 我發覺我吹笛比佢聽  和  看見鏡子就會咁
現在正在唱歌...沒有鬆起的毛了
~阿民~ 發表於 2011-10-29 10:07


唔係成日鬆起就無問題啦!新買的寶貝要多留意健康呀!多d同佢講野啦!
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:17

15# 風中飛鸚


多謝提醒;)
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:21

第一次就買到病雀了   
一陣出去買藥~
作者: BABYPAPA    時間: 2011-10-29 10:30

老闆娘笑是因你買這問題雀,又斷腳又生野又老雀!
作者: Jill    時間: 2011-10-29 10:33

D毛都好令相
比之下醜怪D係ICON既曱甴
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:33

19# BABYPAPA


無所謂啦   可能我同隻雀雀有緣份掛
盡下人士   皮膚生鳥疥癬蟲的用藥就可以    年老就讓佢剩下的日子生活得快樂吧
作者: ngkare    時間: 2011-10-29 10:39

19# BABYPAPA


無所謂啦   可能我同隻雀雀有緣份掛
盡下人士   皮膚生鳥疥癬蟲的用藥就可以    年老就讓佢剩下的日子生活得快樂吧
~阿民~ 發表於 2011-10-29 10:33


欣賞你的想法,病雀同老雀都要需要人o錫,我為你打氣,更多謝你對雀雀的尊重!

作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:40

20# Jill


隻曱甴 幾得意架識叫的
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:42

22# ngkare


哈  唔買都買左有乜計  學費點都要比
請教師兄點睇到佢係老雀   腳缺指同病我現在識看了!
作者: BABYPAPA    時間: 2011-10-29 10:43

本帖最後由 BABYPAPA 於 2011-10-29 11:05 編輯

特別色靚呀! ·我就養了一對大頭嬌鳳!
作者: Jill    時間: 2011-10-29 10:45

19# BABYPAPA


無所謂啦   可能我同隻雀雀有緣份掛
盡下人士   皮膚生鳥疥癬蟲的用藥就可以    年老就讓佢剩下的日子生活得快樂吧
~阿民~ 發表於 2011-10-29 10:33


作者: Jill    時間: 2011-10-29 10:46

20# Jill


隻曱甴 幾得意架識叫的
~阿民~ 發表於 2011-10-29 10:40

不過咁大隻睇見都驚
(請問此曱甴咩名堂 )
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 10:47

25# BABYPAPA


多謝哂師兄一下就提醒左我問題所在
否則就鑄成大錯仲諗住幫佢買埋第二隻150蚊既特別種彩鳳
呵呵  師兄袋錢落我袋了  ;)  果到仲有3隻LB BB好彩無一時沖動  
作者: BABYPAPA    時間: 2011-10-29 11:01

特別色靚呀!
作者: ~阿民~    時間: 2011-10-29 11:10

27# Jill


馬達加斯加蟑螂
有好多別名  有人叫佢做 馬小強  同  發聲蟑螂
成體好有手感  一胎生8~12隻小蟑螂   一年生一次
作者: makko    時間: 2011-10-29 11:26

其實你隻雀都好乖ga la, 琴日帶返屋企已肯比你摸肚...
你有養蟑螂, 咁平時你見到d local 蟑螂會唔會唔忍心打c佢
作者: louisa20047    時間: 2011-10-29 16:27

27# Jill


馬達加斯加蟑螂
有好多別名  有人叫佢做 馬小強  同  發聲蟑螂
成體好有手感  一胎生8~12隻小蟑螂   一年生一次
~阿民~ 發表於 2011-10-29 11:10

我係叫馬達加斯加鳴蟑,你繁殖到?要點搞嫁?我繁殖唔到呀
作者: louisa20047    時間: 2011-10-29 16:53

不過咁大隻睇見都驚
(請問此曱甴咩名堂 )
Jill 發表於 2011-10-29 10:46

我咪俾過你睇囉~咁冇記性嫁
作者: wongleung    時間: 2011-10-29 19:56

我用过红霉素眼药膏,搽好了
作者: waterBB    時間: 2011-10-30 00:19

但我覺得佢好令。。我未見過
作者: wisebudgie    時間: 2011-10-30 18:33

其實佢係患左scaly face, 以下個網頁有講,唔理佢會好嚴重,請將佢同其他雀分開,因為會傳染的。
http://www.officialbarrieshuttbudgerigars.com/scalyfaceandleg.htm
作者: ckw3b    時間: 2011-10-30 20:55

佢好靚呀, 一d都唔醜
遲d佢會對你溫柔架啦^^
作者: ckw3b    時間: 2011-10-30 20:57

19# BABYPAPA


無所謂啦   可能我同隻雀雀有緣份掛
盡下人士   皮膚生鳥疥癬蟲的用藥就可以    年老就讓佢剩下的日子生活得快樂吧
~阿民~ 發表於 2011-10-29 10:33


作者: 真正    時間: 2011-10-31 15:33

成雀都好痴你喎,同你好有緣同好夾~
佢d表情好趣怪~正呀~

仲有,之前有人問你見到本地蟑螂會點~我都想知~




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2