Board logo

標題: 趕盡殺絕(轉) [打印本頁]

作者: louisa20047    時間: 2012-4-11 19:55     標題: 趕盡殺絕(轉)

本帖最後由 louisa20047 於 2012-4-11 19:58 編輯


本人(唔係我 )近日看到一則通告, 實在感到悲憤, 不得不發聲! 更希望政府正視問題及有關部門作出跟進。一則由青泰苑管業處(新昌管理集團有限公司)發出之通告, 內容為該屋苑業主及住戶近日投訴有雀鳥發出噪音,影響業戶之日常生活,被要求協助尋找及驅趕巢穴。 而青泰苑管業處就以上雀鳥噪音問題,咨詢漁護署,及後漁護署解釋有關發出噪音之雀鳥為"噪鵑",而春夏乃雀鳥之繁殖期,發出響亮叫聲,實屬自然現象,而漁護署稱沒有驅趕雀鳥之方法。 求法無門後,青泰苑管業處稱,為避免雀鳥叫聲影響業戶,自行提出驅趕雀鳥之方法:"加強巡邏並以射燈驅趕雀鳥"。 究竟何謂"雀鳥叫聲影響各業戶之日常生活"? 請問而家D香港人有沒有想過是人類不斷開拓土地起屋起樓, 野生動物可以容身之所已所淨無幾, 而雀鳥冇樹企要企石屎樓落腳搵食求偶, 這樣是否應該是"人類影響各雀鳥之日常生活"才對呢? 唔該請投訴的眾業戶人士們, 如果你們討厭雀鳥叫聲, 請你們買樓租住前去問一下,究竟香港住邊度先至會冇雀鳥叫聲先好買樓或租住! 青泰苑管業處(新昌管理集團有限公司), 你們採取"射燈驅趕雀鳥"此行動,已涉嫌觸犯香港法例第170章野生動物保護條例, 第4條-禁止狩獵受保護野生動物-任何人除按照特別許可證行事外,不得狩獵或故意干擾任何受保護野生動物。第5條-保護巢及蛋-任何人除按照特別許可證行事外,不得取去、移走、損害、銷毀或故意干擾任何受保護野生動物的巢或蛋。再者,由你們這個香港大財團發出的通告,提議以上違例方法驅趕雀鳥, 同時誤導及灌輸錯誤訊息予香港市民, 並有違貴大財團之企業社會及環境保護政策, 還自稱是獲獎無數之最佳管理公司, 真是諷刺! 以上事件可見香港市民連基本保護生態的意識都沒有, 這是香港的恥辱, 加上香港大財團的反面渲染, 實在可悲! 這樣香港還有將來嗎?
http://ireport.on.cc/p/b5/web/Detail.jsp?bid=29454
作者: louisa20047    時間: 2012-4-11 19:56

本帖最後由 louisa20047 於 2012-4-11 19:57 編輯

張通告......駛唔駛趕盡殺絕呀
作者: Louis    時間: 2012-4-11 20:01

環境好, 雀仔先會來, 唉!
作者: macbrush    時間: 2012-4-11 20:06

我都唔知幾希望我個露台再次有燕子巢。
作者: louisa20047    時間: 2012-4-11 20:10

我都唔知幾希望我個露台再次有燕子巢。
macbrush 發表於 2012-4-11 20:06

我都好想聽雀仔唱歌呀
作者: chocolate    時間: 2012-4-11 20:15

雀鳥好慘呢!
作者: AndisonC    時間: 2012-4-11 20:19

真是有病
作者: tsw    時間: 2012-4-11 20:42

近日投訴有雀鳥(打麻雀)發出噪音,影響業戶之日常生活,被要求協助尋找及驅趕
作者: jennymok    時間: 2012-4-11 20:55

鬼唔望呢班業主個個將來生嗰d BB都朝朝清晨時份喊, 管業處就要尋找佢地嘅巢穴予以驅趕
作者: carolee    時間: 2012-4-11 21:13

唉∼
作者: tsw    時間: 2012-4-11 21:14

鬼唔望呢班業主個個將來生嗰d BB都朝朝清晨時份喊, 管業處就要尋找佢地嘅巢穴予以驅趕
jennymok 發表於 2012-4-11 20:55


作者: parrotlove    時間: 2012-4-11 21:15

唔通呢班業主就係上等人定係其英  
作者: 三郎    時間: 2012-4-11 21:30

尼d香港人...真係要咩其他生物都無, 留返d老鼠曱由比佢地就岩啦!
正人渣!
作者: ckw3b    時間: 2012-4-11 21:47

都痴痴地線
作者: louisa20047    時間: 2012-4-11 21:54

鬼唔望呢班業主個個將來生嗰d BB都朝朝清晨時份喊, 管業處就要尋找佢地嘅巢穴予以驅趕
jennymok 發表於 2012-4-11 20:55


作者: LEELO    時間: 2012-4-11 22:02

D人食飽飯等X痾冇野做姐~!
作者: tsw    時間: 2012-4-11 22:09

D人食飽飯等X痾冇野做姐~!
LEELO 發表於 2012-4-11 22:02


作者: legmond    時間: 2012-4-11 22:10

我老婆晚上6點  啄豬肉整肉餅都比人投訴發出噪音
作者: 海之家    時間: 2012-4-11 22:14

一樣米養百樣人~
屎忽狠冇野做~
作者: tsw    時間: 2012-4-11 22:17

一樣米養百樣人~
屎忽狠冇野做~
海之家 發表於 2012-4-11 22:14


作者: mancat    時間: 2012-4-11 22:52

呢班人痴線架
作者: OnOn    時間: 2012-4-11 23:05

我公司同屋企都有此" 噪鵑"叫聲,  近期每日都聽倒, 就在旁邊, 每日聽倒都想殺死佢地.

但講還講, 呢種係自然現象, 無計  

我們只好接受, 不可能把牠們趕絕.
作者: louisa20047    時間: 2012-4-11 23:09

我公司同屋企都有此" 噪鵑"叫聲,  近期每日都聽倒, 就在旁邊, 每日聽倒都想殺死佢地.

但講還講, 呢種係自然現象, 無計  

我們只好接受, 不可能把牠們趕絕.
OnOn 發表於 2012-4-11 23:05

可唔可以形容下D雀聲係點~有幾大呀?
作者: 養鳥新丁    時間: 2012-4-11 23:09


每處都總有一些喪心病狂既人......明明係人類侵佔左大自然既地方....
雀鳥本身已經被迫到退無可退....現在連生存都要被驅趕.....
只能對果D人講一句:普你阿摩
作者: Daddy    時間: 2012-4-11 23:24

[attach]41775[/attach]
作者: Daddy    時間: 2012-4-11 23:25

41775
Daddy 發表於 2012-4-11 23:24

情況係唔係咁樣~~
作者: marcofai    時間: 2012-4-11 23:26

我樓下d雀凌晨3 ~ 4點叫 我覺得似bb仔喊聲
作者: imqueen    時間: 2012-4-11 23:33

D人食飽飯等X痾冇野做姐~!
LEELO 發表於 2012-4-11 22:02

講得好!
作者: 小達摩    時間: 2012-4-11 23:41

鬼唔望呢班業主個個將來生嗰d BB都朝朝清晨時份喊, 管業處就要尋找佢地嘅巢穴予以驅趕
jennymok 發表於 2012-4-11 20:55


依D業主夫婦鬧交,都要找管業處用射燈驅趕
作者: 小達摩    時間: 2012-4-11 23:46

我老婆晚上6點  啄豬肉整肉餅都比人投訴發出噪音
legmond 發表於 2012-4-11 22:10


依D就係近年香港投訴文化LAW

樣樣野都要投訴,好似自己大哂
影響到自己就少少嘢都唔會體諒,唔會理其他人
作者: legmond    時間: 2012-4-12 00:10

我樓下d雀凌晨3 ~ 4點叫 我覺得似bb仔喊聲
marcofai 發表於 2012-4-11 23:26

依d叫聲5係雀叫 可亂能係........  你快d搵司徒法正睇睇好
作者: OnOn    時間: 2012-4-12 00:13

可唔可以形容下D雀聲係點~有幾大呀?
louisa20047 發表於 11-4-2012 23:09



同葵花差不多.....問題係......超長氣

[youtube]ya0lGaQ2KvI[/youtube]

[youtube]-6Do4UeX-Vo[/youtube]
作者: 小達摩    時間: 2012-4-12 00:18

可以唔使用射燈驅趕
叫班人載耳筒訓咪得
作者: chachas    時間: 2012-4-12 00:19

同葵花差不多.....問題係......超長氣

ya0lGaQ2KvI

-6Do4UeX-Vo
OnOn 發表於 2012-4-12 00:13

原來佢叫噪鵑,清晨時分一定會聽到佢地o既叫聲
作者: Daddy    時間: 2012-4-12 00:20

同葵花差不多.....問題係......超長氣
http://www.youtube.com/watch?v=ya0lGaQ2KvI
OnOn 發表於 2012-4-12 00:13

我日日都聽距叫都多過食飯~~但係我唔覺得好吵
D雀叫聲唔尖我冇咩問題~有時街上D八公八婆比距
更大聲天~~
作者: tsw    時間: 2012-4-12 00:30

依D就係近年香港投訴文化LAW

樣樣野都要投訴,好似自己大哂
影響到自己就少少嘢都唔會體諒,唔會理其他人
小達摩 發表於 2012-4-11 23:46


作者: ECKO    時間: 2012-4-12 00:38

我屋企對面每晚准時三點鐘,便有一隻吱喳係到唱歌,晚晚都咁唱,唔知點解?
作者: MandyYung    時間: 2012-4-12 00:54

住左咁多年 一直都唔知原來間竭每朝早四點幾就會聽到既雀鳥叫聲 原來係呢種雀
聽左咁多年 每次都好似聽緊個朋友係度唱歌咁 

最難忘考試開夜車 聽到佢地既叫聲 就知離天光不遠 

係近天明時份有鳥兒鳴叫聲 伴我入睡 好enjoy  

實在搵唔到討厭佢地既地方 
作者: O_O329    時間: 2012-4-12 01:23

咁外星人入侵地球都可以話地球人破壞生態啦,大多數人類真係自私到無得救
作者: louisa20047    時間: 2012-4-12 01:30

同葵花差不多.....問題係......超長氣

ya0lGaQ2KvI

-6Do4UeX-Vo
OnOn 發表於 2012-4-12 00:13

同葵花差好遠喎
作者: MandyYung    時間: 2012-4-12 01:30

曾經睇過一套動物節目 裡面既專家話 人類要常同大自然一起 才會感覺自己既渺小
現實卻是人離開左自然好耐了
作者: Louis    時間: 2012-4-12 10:27

唔只雀仔, 依家連木棉都唔放過.

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=16241036
作者: 養鳥新丁    時間: 2012-4-12 10:35

唔只雀仔, 依家連木棉都唔放過.

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=16241036
Louis 發表於 2012-4-12 10:27


作者: 風中飛鸚    時間: 2012-4-12 11:08

我未睇你地點答~我先表明我立場~大家請睇晒D字~唔好睇一半~
"噪鵑"叫聲真係好大~通常都會在天光5/6點最大聲~如果住3/5/7樓~真係想死~
(我住24樓都聽到好嘈~何況下面D人)正所謂針唔吉到肉唔知痛~我雖然企在"噪鵑"果面~
(因為我們是愛鸚鵡一群~"噪鵑"都是鳥~所以企在佢果面~)
現在最怕居民私下用毒餌~咁就大件事~

我有個提議~用一批雌性噪鵑~設一個紅燈區~(在禮賓府)由得D公自由入去召妓~
作者: 養鳥新丁    時間: 2012-4-12 11:09

我未睇你地點答~我先表明我立場~大家請睇晒D字~唔好睇一半~
"噪鵑"叫聲真係好大~通常都會在天光5/6點最大聲~如果住3/5/7樓~真係想死~
(我住24樓都聽到好嘈~何況下面D人)正所謂針唔吉到肉唔知痛~我雖然企在"噪鵑"果 ...
風中飛鸚 發表於 2012-4-12 11:08

由細聽到大.......對我而言係種好有回憶既叫聲........
雖然有時候的確令人感到煩躁
作者: 風中飛鸚    時間: 2012-4-12 11:10

同葵花差不多.....問題係......超長氣

ya0lGaQ2KvI

-6Do4UeX-Vo
OnOn 發表於 2012-4-12 00:13

行開啦你段片~簡直誤導市民~當噪鵑發情~叫聲係你段片既20倍啦~
如果得咁細聲~唔該捉幾隻養係我窗口外面丫~
作者: Zeta_KM    時間: 2012-4-12 11:15

噪鵑真係好煩ga...
我住頂樓(3x樓)都聽到佢地叫... 不過大家住埋同一個區,我忍你...

我樓下都多左個無聊告示,內容大概係:近日接獲投訴,有住戶於清晨將雀鳥掛出窗外,擾人清夢,希望有關住戶能自律...

其實樓下公園d雀叫得仲大聲啦,d人真係無野搵野來嘈,一d包容之心都無,怪唔之得人與人(OR自然)之間多左咁多不和/爭坳
作者: Louis    時間: 2012-4-12 11:17

點解以前住啟德機場附近既人, 唔射晒d飛機落黎.
人類就係欺善怕惡, 射唔到飛機, 所以射雀仔, 打d唔識郁既樹.
作者: 養鳥新丁    時間: 2012-4-12 11:19

點解以前住啟德機場附近既人, 唔射晒d飛機落黎.
人類就係欺善怕惡, 射唔到飛機, 所以射雀仔, 打d唔識郁既樹.
Louis 發表於 2012-4-12 11:17

揮手區
作者: Zeta_KM    時間: 2012-4-12 11:21

點解以前住啟德機場附近既人, 唔射晒d飛機落黎.
人類就係欺善怕惡, 射唔到飛機, 所以射雀仔, 打d唔識郁既樹.
Louis 發表於 2012-4-12 11:17


完全係心理唔平衡囉!
作者: 小達摩    時間: 2012-4-12 11:23

點解以前住啟德機場附近既人, 唔射晒d飛機落黎.
人類就係欺善怕惡, 射唔到飛機, 所以射雀仔, 打d唔識郁既樹.
Louis 發表於 2012-4-12 11:17


D人傻架,唔使理佢地
作者: 風中飛鸚    時間: 2012-4-12 11:25

如果行雷好嘈~可以投訴唔準行雷嗎?
作者: 養鳥新丁    時間: 2012-4-12 11:28

如果行雷好嘈~可以投訴唔準行雷嗎?
風中飛鸚 發表於 2012-4-12 11:25

會俾雷公兜頭劈
作者: 風中飛鸚    時間: 2012-4-12 11:33

會俾雷公兜頭劈
養鳥新丁 發表於 2012-4-12 11:28

唔洗怕~雷公在人群中~好難搵到你出黎~在你之上~有好多避雷針~
作者: bobyjadeeye    時間: 2012-4-12 12:33

嘈就事小  病毒事大
作者: Jill    時間: 2012-4-12 12:34

人渣!自私!
呢D人幾時先識得反省
學識愛護,關心身邊既事物
唔係淨係為左自己
作者: ckw3b    時間: 2012-4-12 13:27

點解以前住啟德機場附近既人, 唔射晒d飛機落黎.
人類就係欺善怕惡, 射唔到飛機, 所以射雀仔, 打d唔識郁既樹.
Louis 發表於 2012-4-12 11:17


作者: ckw3b    時間: 2012-4-12 13:28

唔洗怕~雷公在人群中~好難搵到你出黎~在你之上~有好多避雷針~
風中飛鸚 發表於 2012-4-12 11:33


作者: almen    時間: 2012-4-12 15:36

我都係朝朝5點未夠就比D雀叫醒,但我仍覺開心,因為起碼自己住的地方仍未變成一個只有冷氣機motor聲既死城!地球0甘大,唔通人住就得,其他生物就無權?請尊重生命!!
作者: christy622    時間: 2012-4-12 16:02

身同感受!
我西貢果邊, 朝早未夠4點就開始叫, 我覺得D叫聲仲難頂過葵花, 又尖又長氣, 仲要係好多隻一齊叫!
作者: Daddy    時間: 2012-4-12 16:02

我都係朝朝5點未夠就比D雀叫醒,但我仍覺開心,因為起碼自己住的地方仍未變成一個只有冷氣機motor聲既死城!地球0甘大,唔通人住就得,其他生物就無權?請尊重生命!!
almen 發表於 2012-4-12 15:36


作者: tsw    時間: 2012-4-12 19:06

唔只雀仔, 依家連木棉都唔放過.

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=16241036
Louis 發表於 2012-4-12 10:27

都唔乜地球人,年年都都唔放過木棉花
作者: louisa20047    時間: 2012-4-12 19:26

本帖最後由 louisa20047 於 2012-4-12 19:30 編輯
唔只雀仔, 依家連木棉都唔放過.

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=16241036
Louis 發表於 2012-4-12 10:27

佢地到今日先黎敏感咩~我唔信佢地幾十年都唔出街~而且因為佢一個~其他人冇得睇~會唔會自私左D呀~果D"咦員"會唔會底能左少少?
作者: louisa20047    時間: 2012-4-12 19:27

我未睇你地點答~我先表明我立場~大家請睇晒D字~唔好睇一半~
"噪鵑"叫聲真係好大~通常都會在天光5/6點最大聲~如果住3/5/7樓~真係想死~
(我住24樓都聽到好嘈~何況下面D人)正所謂針唔吉到肉唔知痛~我雖然企在"噪鵑"果 ...
風中飛鸚 發表於 2012-4-12 11:08

咁D人鬧交嘈住其他人瞓~咁D鄰居就逼佢走咩?
作者: louisa20047    時間: 2012-4-12 19:31

點解以前住啟德機場附近既人, 唔射晒d飛機落黎.
人類就係欺善怕惡, 射唔到飛機, 所以射雀仔, 打d唔識郁既樹.
Louis 發表於 2012-4-12 11:17

好多人最大嘅問題就係自己大哂~所以先有人俾自己養大嘅狗咬到重傷
作者: 風中飛鸚    時間: 2012-4-13 11:05

大家估"噪鵑"係今年先有咩?一直都存在架啦~只係近年"噪鵑"繁殖地已經賣少見少~

係人類迫近"噪鵑"~唔係"噪鵑"迫近人類~
作者: macbrush    時間: 2012-4-13 14:03

講起,我屋企就真係今年先有噪鵑,不過係灰色紅尾既變種,入春以來不停咁同出面對叫,而家出面都唔叫(都唔知係唔係怕左隻變種),我隻野仲係不停咁 "gurl" "gurl" "gurl"!

其實人好奇怪,可能跟本成日都聽到,無留意到時就算好大聲下個腦都會自然過濾左,但係一開始留意某些聲音,就算幾細聲都會好煩!
作者: 真正    時間: 2012-4-13 16:19

係佢喇~我一睇post就估係咪佢~
我反而幾鍾意佢~好似bb仔喊聲(sorry...真係絶對唔似葵花,睇到話似葵花笑死我~<--無惡意)
我學校附近有一隻,d學生放完lunch食飽想訓,但有佢係度,真係超一流~
有人係咁無良架喇,而家d人咩都諗自己先。自私。
作者: 風中飛鸚    時間: 2012-4-13 16:23

我地都要同其他人諗~有d人早返工~有情緒病~的確幾煩~

但大自然就係咁~因為你要返工"噪鵑"唔洗~




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2