


我公司同屋企都有此" 噪鵑"叫聲, 近期每日都聽倒, 就在旁邊, 每日聽倒都想殺死佢地.
但講還講, 呢種係自然現象, 無計![]()
我們只好接受, 不可能把牠們趕絕.
OnOn 發表於 2012-4-11 23:05

同葵花差不多.....問題係......超長氣
http://www.youtube.com/watch?v=ya0lGaQ2KvI
OnOn 發表於 2012-4-12 00:13
唔只雀仔, 依家連木棉都唔放過.
http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=16241036
Louis 發表於 2012-4-12 10:27
我未睇你地點答~我先表明我立場~大家請睇晒D字~唔好睇一半~
"噪鵑"叫聲真係好大~通常都會在天光5/6點最大聲~如果住3/5/7樓~真係想死~
(我住24樓都聽到好嘈~何況下面D人)正所謂針唔吉到肉唔知痛~我雖然企在"噪鵑"果 ...
風中飛鸚 發表於 2012-4-12 11:08
我都係朝朝5點未夠就比D雀叫醒,但我仍覺開心,因為起碼自己住的地方仍未變成一個只有冷氣機motor聲既死城!地球0甘大,唔通人住就得,其他生物就無權?請尊重生命!!
almen 發表於 2012-4-12 15:36
唔只雀仔, 依家連木棉都唔放過.
http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=16241036
Louis 發表於 2012-4-12 10:27
唔只雀仔, 依家連木棉都唔放過.
http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=16241036
Louis 發表於 2012-4-12 10:27
我未睇你地點答~我先表明我立場~大家請睇晒D字~唔好睇一半~
"噪鵑"叫聲真係好大~通常都會在天光5/6點最大聲~如果住3/5/7樓~真係想死~
(我住24樓都聽到好嘈~何況下面D人)正所謂針唔吉到肉唔知痛~我雖然企在"噪鵑"果 ...
風中飛鸚 發表於 2012-4-12 11:08
| 歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) | Powered by Discuz! 7.2 |