Board logo

標題: share~雞尾唱歌仔~~ [打印本頁]

作者: yimaggie    時間: 2012-6-30 23:35     標題: share~雞尾唱歌仔~~

[youtube]U9NZnpleU0s[/youtube]
[youtube]XsvMts_YOYc[/youtube]
作者: Jas602    時間: 2012-6-30 23:39

又好得意喎, 細細聲咁
吹口哨教佢嗎?
作者: ckw3b    時間: 2012-7-1 10:06

好得意呀
作者: myfish    時間: 2012-7-1 10:13

想毒死人咩
作者: wano    時間: 2012-7-1 10:29

雞尾唱歌真係好悅耳
作者: 小雲    時間: 2012-7-1 23:18

超可愛呀!
歌仔又好聽.
作者: sonicwai    時間: 2012-7-1 23:41

我教左好耐jingle bells 都未識
作者: OnOn    時間: 2012-7-2 00:54


作者: tte5315    時間: 2012-7-2 08:04


作者: ECKO    時間: 2012-7-26 14:00

U9NZnpleU0s
XsvMts_YOYc
yimaggie 發表於 2012-6-30 23:35



yimaggie,
可不可以比兩條片的youtube原link呀?謝謝
作者: AngryBird    時間: 2012-7-26 14:08

佢咁大動作好搞笑
作者: louisa20047    時間: 2012-7-26 14:41

yimaggie,
可不可以比兩條片的youtube原link呀?謝謝
ECKO 發表於 2012-7-26 14:00

http://www.youtube.com/watch?v=U ... ure=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=X ... ure=player_embedded
作者: ECKO    時間: 2012-7-26 15:13

本帖最後由 ECKO 於 2012-7-26 15:15 編輯

12# louisa20047

thx

可否教我點樣check原link?
作者: DominicHim    時間: 2012-7-26 15:49


作者: louisa20047    時間: 2012-7-26 15:58

12# louisa20047

thx

可否教我點樣check原link?
ECKO 發表於 2012-7-26 15:13

按紅圈就會進入YOUTUBE版面睇該片段
作者: ECKO    時間: 2012-7-26 16:31

按紅圈就會進入YOUTUBE版面睇該片段
louisa20047 發表於 2012-7-26 15:58


平時得,但用iPad無反應,唔知關pad事定關safari事
作者: yimaggie    時間: 2012-7-26 16:50

MAC OK 可能係個PAD
作者: parrotlove    時間: 2012-7-27 17:34

但係非每一隻都有天份呢
作者: chengKalok    時間: 2012-8-11 16:48

看見佢超開心, 一齊唱
作者: victor    時間: 2012-8-17 06:38


作者: BuddyY    時間: 2012-8-18 08:04

好叻啊!要好有心機敎先得。佩服。




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2