Board logo

標題: 灰鸚病左~HELP~~~ [打印本頁]

作者: 芭比    時間: 2012-9-13 22:42     標題: 灰鸚病左~HELP~~~

頭先一返到屋企~見佢單左一隻眼,打唔開~唔知佢咩事.
但佢又食得,我行埋去仲識講野~~
我想聽朝一早9:00帶佢去大圍睇醫生,
但冇BOOK 時間~~~有冇人試過冇BOOK 時間去睇~~??
依家好心急丫,唔知點算好.......
作者: tsw    時間: 2012-9-13 22:52

可能有野入眼
作者: 芭比    時間: 2012-9-13 22:53

其實佢前日已經冇咩精神~
又成日係到訓~~~
到今日見佢一隻眼打唔開......
作者: 養鳥新丁    時間: 2012-9-13 23:00


希望平安無事
作者: vogar    時間: 2012-9-13 23:01

平時係養係籠到?
作者: tsw    時間: 2012-9-13 23:05

去呢到睇吓

http://www.faithfulvet.com/staff.html
作者: tsw    時間: 2012-9-13 23:08

其實佢前日已經冇咩精神~
又成日係到訓~~~
到今日見佢一隻眼打唔開......
芭比 發表於 2012-9-13 22:53

D毛有無鬆起,係一隻眼打唔開,定2隻眼一齊唔開訓,D屎點樣
作者: 芭比    時間: 2012-9-13 23:10

D毛冇鬆起~~依家一隻眼打唔開~~
見佢都仲精神~肯食野..
D屎比正常水DD~~
作者: tsw    時間: 2012-9-13 23:14

好大機會有野入眼
作者: tsw    時間: 2012-9-13 23:21

用紙布濕小小水抹一抹佢隻眼,明日睇吓點,至睇醫生
作者: BABYPAPA    時間: 2012-9-13 23:23

一定要去見 VET.你發現不妥已有問題了.GOOD LUCK.
作者: 芭比    時間: 2012-9-13 23:35

我一行開佢就訓~我行埋去佢就扮精神!!!
我依家擔心我聽朝一早去到~~
冇BOOK~我驚冇得睇丫~~~~~
作者: 養鳥新丁    時間: 2012-9-13 23:36

我一行開佢就訓~我行埋去佢就扮精神!!!我依家擔心我聽朝一早去到~~
冇BOOK~我驚冇得睇丫~~~~~
芭比 發表於 2012-9-13 23:35

讓牠休息吧
作者: ECKO    時間: 2012-9-14 01:46

有呀,不過診金比平時有預約的貴二至三百。
作者: CourtCourt    時間: 2012-9-14 14:01

快d睇醫生
作者: 養鳥新丁    時間: 2012-9-14 15:06

現在情況怎樣?
作者: 卡樂B    時間: 2012-9-14 20:51

睇急証吧~~
而家佢點ar?
作者: vanessachan    時間: 2012-9-14 21:19

我之前帶灰鸚去大圍睇醫生,但由於好多人帶寵物去睇,所以你最好打電話去BOOK.不過,如果雀雀在無人的時間就訓,這就是牠真正的情況.盡快睇醫生啦,否則雀雀小命不保.
作者: 過路人    時間: 2012-9-14 21:48

祝早日康復
作者: chengKalok    時間: 2012-9-15 10:35

現在情況怎樣, 灰鸚睇咗醫生未?
作者: ngkare    時間: 2012-9-15 12:32

本帖最後由 ngkare 於 2012-9-15 12:33 編輯

快d睇醫生,即刻打去book急症!快!情願做多,好過做遲!
作者: vogar    時間: 2012-9-15 20:14

灰鸚點啊,睇左醫生未?
作者: gooza1984    時間: 2012-9-17 19:06

灰鸚情況點樣?大家都好關心佢...
作者: 卡樂B    時間: 2012-9-17 19:06


主人在那裡?
作者: BABYPAPA    時間: 2012-9-18 17:10


主人在那裡?
卡樂B 發表於 2012-9-17 19:06

咪迫人啦!
報喜不報憂
作者: 芭比    時間: 2012-9-21 23:18

多謝大家關心~~
個日帶左佢去大圍睇醫生~
醫生話唔知咩事~要麻醉抽血同照X光,仲要佢留院一晚~
其實我隻鸚鵡冇鼻水冇眼水D屎正常,又食得,只係突然成日訓,比平時小左講野~
我覺得好似唔洗去到要留院麻醉咁嚴重!!!
所以我只係比佢檢查完~冇留院就走左!!(當時個職員話,可能佢休息唔夠,叫我地比佢休息多D))
之後返到屋企,拎左佢入房~比個好靜既環境佢休息!!
第2日見佢其實精神都係差唔多,最緊要佢仲肯食野!!!
因為我呀爸成日長期喂瓜子,花生比佢食~點知我返到屋企發現D瓜子原來發左霉=.=
我上網搵資料,話食得瓜子多會對個肝唔好~
咁我就買D左補充品~睇下有冇好D~之後我買左"MIKE THISTLE"
唔知關唔關事,見佢呢幾日1有精神就不停係咁食野(比未病個陣食得仲多左)
依家精神好左~慢慢開始多返野講!!!
作者: BABYPAPA    時間: 2012-9-21 23:21

GOOD
作者: vogar    時間: 2012-9-21 23:24

下次要小心啦
作者: tsw    時間: 2012-9-21 23:51

瓜子及花生都唔好俾,花生有霉(有毒素)
作者: tsw    時間: 2012-9-21 23:59

大圍....真是食人唔[舌累]骨
作者: sabob    時間: 2012-9-22 00:36

冇事就好
作者: chengKalok    時間: 2012-9-22 11:40

擔心死人啦....無事就好啦!!!




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2