其實佢前日已經冇咩精神~ 又成日係到訓~~~ 到今日見佢一隻眼打唔開...... 芭比 發表於 2012-9-13 22:53
我一行開佢就訓~我行埋去佢就扮精神!!!我依家擔心我聽朝一早去到~~ 冇BOOK~我驚冇得睇丫~~~~~ 芭比 發表於 2012-9-13 23:35
主人在那裡? 卡樂B 發表於 2012-9-17 19:06