標題:
家姐隻新雀
[打印本頁]
作者:
1a2b3c
時間:
2012-10-22 00:49
標題:
家姐隻新雀
好似大舊金
作者:
Zeta_KM
時間:
2012-10-22 00:54
迷金b好可愛~
叫o羊名呀?
作者:
victor
時間:
2012-10-22 01:06
作者:
綠茶媽咪
時間:
2012-10-22 04:36
細七
作者:
chocolate
時間:
2012-10-22 06:41
頭大大,好BB樣,好可愛!!
作者:
vogar
時間:
2012-10-22 07:29
鸚鵡好中意打側九十度咁影相
作者:
1a2b3c
時間:
2012-10-22 16:05
迷金b好可愛~
叫o羊名呀?
Zeta_KM 發表於 2012-10-22 00:54
佢叫細七
作者:
ngkare
時間:
2012-10-22 16:07
真係好可愛,好精伶,恭喜晒!
作者:
1a2b3c
時間:
2012-10-22 16:24
真係好可愛,好精伶,恭喜晒!
ngkare 發表於 2012-10-22 16:07
家姐都搵左幾個月先見到細七!細七有九成似大舊金!
作者:
tsw
時間:
2012-10-22 18:35
歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/)
Powered by Discuz! 7.2