Board logo

標題: 家姐隻新雀 [打印本頁]

作者: 1a2b3c    時間: 2012-10-22 00:49     標題: 家姐隻新雀


好似大舊金
作者: Zeta_KM    時間: 2012-10-22 00:54

迷金b好可愛~

叫o羊名呀?
作者: victor    時間: 2012-10-22 01:06


作者: 綠茶媽咪    時間: 2012-10-22 04:36

細七
作者: chocolate    時間: 2012-10-22 06:41

頭大大,好BB樣,好可愛!!
作者: vogar    時間: 2012-10-22 07:29

鸚鵡好中意打側九十度咁影相
作者: 1a2b3c    時間: 2012-10-22 16:05

迷金b好可愛~

叫o羊名呀?
Zeta_KM 發表於 2012-10-22 00:54

佢叫細七
作者: ngkare    時間: 2012-10-22 16:07

真係好可愛,好精伶,恭喜晒!
作者: 1a2b3c    時間: 2012-10-22 16:24

真係好可愛,好精伶,恭喜晒!
ngkare 發表於 2012-10-22 16:07

家姐都搵左幾個月先見到細七!細七有九成似大舊金!
作者: tsw    時間: 2012-10-22 18:35






歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2