Board logo

標題: 1125 珀麗灣 ------ 幾張相 [打印本頁]

作者: Edward    時間: 2012-11-25 20:13     標題: 1125 珀麗灣 ------ 幾張相

本帖最後由 Edward 於 2012-11-25 20:15 編輯

大雨中












作者: Edward    時間: 2012-11-25 20:13









雨停了






























作者: Edward    時間: 2012-11-25 20:13










作者: Edward    時間: 2012-11-25 22:10
















作者: sonic    時間: 2012-11-25 22:44

落雨都有咁多人支持, 精彩!!
作者: benh    時間: 2012-11-25 23:23

最衰要返工
作者: noddywai    時間: 2012-11-25 23:31

哈, 小卡比星期天都要開工...
作者: OnOn    時間: 2012-11-25 23:52

係呀!  好多會員都因為天氣而未能出席, 有些以為活動取消, 但今日我地估唔到仍然有咁多會員到來支持.  好多雀不到但親自到來支持, 還有幾位多年不見的舊會員到場, 我地真係好開心。

除了會員, 亦有幾位市民知道今天有鸚鵡在場, 專程由香港南區到來支持並立刻成為註冊會員, 非常有心。

停雨後, 在台上講述鸚鵡資訊時, 台下觀眾由觀看至熱烈發問 。

這一切就是我們出席活動的推動力,盡力把鸚鵡資訊傳開。
作者: Harry    時間: 2012-11-26 00:01

Good job!
作者: noddywai    時間: 2012-11-26 00:11

Great job
作者: mancat    時間: 2012-11-26 00:13

辛苦晒你們了
作者: 發達鳥    時間: 2012-11-26 00:33

感謝主席一家, On On 及所有出席支持的樹友們.  真的辛苦晒您們呀!
作者: davy    時間: 2012-11-26 10:28

第一次去樹樹既聚會,有好多野睇,好多野學,會友們都好nice,玩得好開心~
雖然廣場有其他攤位,好多貓貓狗狗,但係我覺得最吸引都係樹樹,
我地既鸚鵡真係好靚,好可愛,好有型, 所以我一直都係同我地既鸚鵡寶貝玩,
冇理過人類及鸚鵡以外既生物!
樹樹真係好毒,毒過過鶴頂紅呀!
作者: louisa20047    時間: 2012-11-27 01:08

正宗遛葵~正呀




好身手
作者: Stan    時間: 2012-11-27 09:28

好精彩, 多謝分享~~~ 辛苦晒!
作者: mirrorman    時間: 2012-11-27 10:04



最右邊個2位我好似係屯門見過佢地
作者: 風中飛鸚    時間: 2012-11-28 10:49

見過都唔出奇丫~養鸚鵡人都唔算多~




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2