Board logo

標題: 我今天終於成了草家一份子啦 [打印本頁]

作者: 小草妹    時間: 2013-1-31 22:44     標題: 我今天終於成了草家一份子啦

大家好 , 我是棉花糖 , 今年大概歲半 是個女孩子
經過多個月朋友的托養 , 我今天終於成了草家一份子啦




媽媽草媽和草婆婆都說我很乖 , 舊籠子又有點太小了
所以牠們送了個新籠子給我 , 作為歡迎我的禮物





作者: wano    時間: 2013-1-31 23:10

本帖最後由 wano 於 2013-1-31 23:35 編輯

好靓女喎,草媽重送了大屋俾佢,真幸福
作者: Koowa    時間: 2013-2-1 00:28

好靚靚呀
作者: lunz    時間: 2013-2-1 00:39

好靚女呀
作者: OnOn    時間: 2013-2-1 08:32

顏色好靚+靚好一名
作者: windy    時間: 2013-2-1 12:56

回復 1# 小草妹


    似仙女下卂,是罕有的派種,請問你朋友是在那處買的,?$
作者: 小草妹    時間: 2013-2-1 13:19

回復  小草妹


    似仙女下卂,是罕有的派種,請問你朋友是在那處買的,?$
windy 發表於 2013-2-1 12:56

Pied 種我上年係妹姐見過一籠 ( 仲有白面白化 ) 賣的
不過不知是否早前天氣太冷了 , 最近見到賣剩嘅幾隻 pied 都不太精神 , 白天都在睡覺
不過白化白面好似幾活躍 好耐之前問過價 , pied 1隻金牛 , 白面1隻金牛 + 1舊朱古力 , 白化2隻金牛
不過全部到比較怕人
作者: 小草妹    時間: 2013-2-1 13:22

個"靚女" 好為食架但仲係有d怕人 , 我當初花了2個多月先氹到佢係手食野
宜家叫佢個名 , 佢會擰個頭過黎望住我
作者: davy    時間: 2013-2-1 13:24

D相影得好靚~綿花糖好可愛!
作者: sonicwai    時間: 2013-2-1 16:54

好靚女喲




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2