Board logo

標題: 二手鐡線小籠 - 找新主人 [打印本頁]

作者: miffy    時間: 2013-4-5 12:12     標題: 二手鐡線小籠 - 找新主人

二手鐡線小籠 - 藍色膠盤, 白色鐡線, 90% new.

size  12w x 9d x 15h 寸

等好天我可送貨 - 雨天不能.

可what's app睇相, 請短信息 號碼給我.

** 註册會員優先 **

陳太
作者: miffy    時間: 2013-4-25 15:17

有沒有非會員有興趣?
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-25 17:43

掉了它啦,新的好貴咩!
祇有鸚鵡才多人爭著要
作者: ParrotTreeAdmin    時間: 2013-4-25 23:52

掉了它啦,新的好貴咩!
祇有鸚鵡才多人爭著要
BABYPAPA 發表於 2013-4-25 17:43



請慎言, 物件能循環再用是好事.

本會接到各方多次投訴, 對BABYPAPA之言論感到不安。而BABYPAPA亦在多個帖子之發言內容含針對, 侮辱, 挑釁成份.  特此作出第一次警告。

鸚鵡樹平台絕對歡迎新手提出發問, 各會員分享及交流飼養心得。而非借用此平台發出侮辱言論。 謝!
作者: 風中飛鸚    時間: 2013-4-26 11:17

MIFFY絕對是好心人一個~只是不想浪費及希望幫到人~
而BABYPAPA也只是指出事件另一面~而言語間可能過澈令人誤會~
因為論壇要和平長期運作~每一個人的言論~都希望能夠盡量客氣~(禮多人不怪~)
MIFFY寫上(等好天我可送貨)証明佢完全理解物品本身價值不高~(可能連車錢都補唔到)願意自己作犧牲送貨~此人種~我極想同佢做朋友~
也希望MIFFY唔好怪BABYPAPA~因為我都明白佢意思唔係話你~佢係指其他人~
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-26 11:33

明明說了鐵對鸚鵡不利,更可况這樣細 ,20多天無人回,無人問津...我說實話又有何不對?
大師好意心領了.....
我有我表達的方式.....
作者: sodagreensimon    時間: 2013-4-27 00:12

最近看一個香港電台既一個節目, 就是講香港有啲有心人將屋企一啲唔用既用品放係網上面又或者以物易物, 以減少堆填區的壓力, 真係好有意義。

莫以善小而不為, 莫以惡小而為之。雖然係一個小小既鐵籠, 但如果找到一個新主人, 都可以對保護環境出一分力!

呢個鐵籠都冇人規定話一定要養鸚鵡, ,亦冇話一定要用黎養寵物, babypapa就唔好咁武斷話要miffy 掉咗個鐵籠。

的確, 你有你既表達方式, 但亦要尊重呢個平台, 我個人認為, 你一向既表達方式, 都幾乞人憎。
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-27 00:28

多謝指導
但註册會員優先..更乞人憎
作者: yimaggie    時間: 2013-4-27 00:37

註册會員優先有乜問題
3唔識7 送野仲要送埋貨 你算老幾?
作者: yimaggie    時間: 2013-4-27 00:38

回復 7# sodagreensimon


    同意~~~!!!
作者: coo    時間: 2013-4-27 00:39

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-27 00:42

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-27 00:44

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: yimaggie    時間: 2013-4-27 00:44

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-27 00:47

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: ParrotTreeAdmin    時間: 2013-4-27 01:04

以上對話影響鸚鵡樹討論氣氛, 部份帖子暫時屏蔽, 敬請見諒。
作者: 風中飛鸚    時間: 2013-4-27 10:20

明明說了鐵對鸚鵡不利,更可况這樣細 ,20多天無人回,無人問津...我說實話又有何不對?
大師好意心 ...
BABYPAPA 發表於 2013-4-26 11:33


咁你表達方式就要改~在鸚鵡樹論壇唔適用啦~要和諧討論丫嗎~
面對面又唔同~有語氣~面部表情~~總之鸚鵡樹討論就要客氣~你必須修正你的態度~




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2