我今日灣仔X記買左..6千幾.....3個幾月大..仔黎...佢仲有1隻3個幾月大..女....仲有9隻禽日先返灰鸚bb既,,,細 ... 1324chris 發表於 2013-4-14 23:02
3個幾月大 BABYPAPA 發表於 2013-4-14 23:05
我都同過你隻灰鸚玩,批灰鸚好健康好精靈,我最近2次去都有同佢玩。你一定要養得佢健健康康呀! gooza1984 發表於 2013-4-14 23:33
風頭火勢...............H N BABYPAPA 發表於 2013-4-14 23:33
我等緊大爆發減價買黃頭或者迷金! macbrush 發表於 2013-4-15 01:40
咁我等葵啦 louisa20047 發表於 2013-4-15 02:39
仲買? 風中飛鸚 發表於 2013-4-15 12:38
小心, 成年發情期雄鳥對雌鳥會好惡好霸道好專制, 出名會失控打老婆, 甚至打死, 我見過唔少血案. Louis 發表於 2013-4-15 16:12
我親眼見過既血案有, 大葵, 中葵, 細葵, 橙葵, 玫瑰葵, 朱冠, 車輪冠, 大白等. Louis 發表於 2013-4-15 16:30