Board logo

標題: 灰鸚bb機多$$$$? [打印本頁]

作者: Cathybb    時間: 2013-4-14 22:47     標題: 灰鸚bb機多$$$$?

灰鸚bb機多$$$$..希望師兄可以答thx........
作者: dororozwei    時間: 2013-4-14 22:55

雀街16X最平4幾千,鸚鵡棧6000幾
最貴BII鸚鵡店 1萬
作者: 1324chris    時間: 2013-4-14 23:02

我今日灣仔X記買左..6千幾.....3個幾月大..仔黎...佢仲有1隻3個幾月大..女....仲有9隻禽日先返灰鸚bb既,,,細D既...快D去睇下啦
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-14 23:05

我今日灣仔X記買左..6千幾.....3個幾月大..仔黎...佢仲有1隻3個幾月大..女....仲有9隻禽日先返灰鸚bb既,,,細 ...
1324chris 發表於 2013-4-14 23:02

3個幾月大   
作者: Cathybb    時間: 2013-4-14 23:21

6千==......外國貸?
作者: gooza1984    時間: 2013-4-14 23:33

3個幾月大
BABYPAPA 發表於 2013-4-14 23:05



    我都同過你隻灰鸚玩,批灰鸚好健康好精靈,我最近2次去都有同佢玩。你一定要養得佢健健康康呀!
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-14 23:33

風頭火勢...............H N
作者: gooza1984    時間: 2013-4-14 23:35

我都同過你隻灰鸚玩,批灰鸚好健康好精靈,我最近2次去都有同佢玩。你一定要養得佢健健康康呀!
gooza1984 發表於 2013-4-14 23:33



    引用錯左,引用1234ch4is先啱。
作者: 1324chris    時間: 2013-4-15 00:07

一定..
作者: macbrush    時間: 2013-4-15 01:40

我等緊大爆發減價買黃頭或者迷金!

風頭火勢...............H N
BABYPAPA 發表於 2013-4-14 23:33

作者: Cathybb    時間: 2013-4-15 02:01

回復 10# macbrush


    哈哈
作者: louisa20047    時間: 2013-4-15 02:39

我等緊大爆發減價買黃頭或者迷金!
macbrush 發表於 2013-4-15 01:40


咁我等葵啦
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-15 05:53

我等緊大爆發減價買黃頭或者迷金!
macbrush 發表於 2013-4-15 01:40



    不用等了,已開始爆發,不要上大陸,祇吃莱也死了一個,一留院!
作者: BABYPAPA    時間: 2013-4-15 05:58

本帖最後由 BABYPAPA 於 2013-4-15 06:00 編輯
咁我等葵啦
louisa20047 發表於 2013-4-15 02:39



    我買樓啦,可養更多!
作者: veniaxinfu    時間: 2013-4-15 06:16

本帖最後由 veniaxinfu 於 2013-4-15 06:20 編輯

我都只係喜歡從餵bb的那段時間, 再大d就唔好攪了


作者: 1324chris    時間: 2013-4-15 11:27

因為我新手...唔敢一次養兩隻...我都好想買埋隻女仔返黎...等佢地一對對.....禽晚返黎喂佢飲奶既感覺真係奇妙..
作者: 風中飛鸚    時間: 2013-4-15 12:38

咁我等葵啦
louisa20047 發表於 2013-4-15 02:39


仲買?
作者: louisa20047    時間: 2013-4-15 15:54

本帖最後由 louisa20047 於 2013-4-15 15:55 編輯
仲買?
風中飛鸚 發表於 2013-4-15 12:38


遇到有緣就養,返正俾我遇到養得的,唔係本身黑人憎,就係病到五癆七傷,得返半條命,好多時都係人地唔要的,咁都俾我遇到又養到,算係有緣啦
況且黎到我屋企,要情人有情人,要朋友有朋友,我班葵都養到一關籠門就自己跑去玩,好多時彩都唔彩我,就算出籠互動都係一齊,我最多就做下企架,俾佢地周身爬,同叫佢地唔好亂咬野(所以我一直都只養葵,除左因為我鍾意,亦係因為咁樣對葵的心理生理最好,佢地有自己的族群,而唔係得自己一個,亦唔會只需要我)
所以我仲好輕鬆,完全唔覺有負擔,而我屋企人亦好支持我養,所以冇問題
作者: Louis    時間: 2013-4-15 16:12

小心, 成年發情期雄鳥對雌鳥會好惡好霸道好專制, 出名會失控打老婆, 甚至打死, 我見過唔少血案.
作者: louisa20047    時間: 2013-4-15 16:18

小心, 成年發情期雄鳥對雌鳥會好惡好霸道好專制, 出名會失控打老婆, 甚至打死, 我見過唔少血案.
Louis 發表於 2013-4-15 16:12



我已見識過,不過我隻葵花女發情惡過所有葵花仔,所以隻葵花女咩事都冇,最多係班葵花仔hi親下
作者: scylam    時間: 2013-4-15 16:21

個人感覺大白或者mouluccan好惡死同埋好難控制
作者: Louis    時間: 2013-4-15 16:30

我親眼見過既血案有, 大葵, 中葵, 細葵, 橙葵, 玫瑰葵, 朱冠, 車輪冠, 大白等.
作者: louisa20047    時間: 2013-4-15 16:32

我親眼見過既血案有, 大葵, 中葵, 細葵, 橙葵, 玫瑰葵, 朱冠, 車輪冠, 大白等.
Louis 發表於 2013-4-15 16:30



簡單黎講,即係所有白葵都係發情期有攻擊性,分別只係有幾大
作者: SamleewkM    時間: 2013-4-15 16:45

我月頭去均記買咗隻直趾甲玫瑰葵花、都見過d灰鸚好喎、唔太驚人!




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2