Board logo

標題: 4.29 Yoko一歲女了 [打印本頁]

作者: moon427    時間: 2013-4-28 23:26     標題: 4.29 Yoko一歲女了

時間過得太快了
一轉眼,小孫女已一歲
真是長大了
[attach]46368[/attach]
[attach]46369[/attach]
[attach]46367[/attach]

成長剪片
[youtube]-nfu44mq5tM&feature=youtu.be[/youtube]
作者: tsw    時間: 2013-4-28 23:35


作者: OnOn    時間: 2013-4-28 23:59

好靚女
作者: Mr_fran    時間: 2013-4-29 00:03

好靚的小鸚鵡
作者: 飛魚菲比斯    時間: 2013-4-29 00:15

幾索女喎...
作者: gooza1984    時間: 2013-4-29 01:19

好靚女呀!生日快樂!
作者: chocolate    時間: 2013-4-29 06:05

好靓女!
作者: jojo_brilliant    時間: 2013-4-29 07:30

好靚女牙!!
作者: 風中飛鸚    時間: 2013-4-29 10:48

細個好可愛~~
作者: bird-bird    時間: 2013-4-29 10:54

好可愛,我想問你用咩軟件整? 同埋首歌叫咩名,幾好聽。。。
作者: moon427    時間: 2013-4-29 11:01

好可愛,我想問你用咩軟件整? 同埋首歌叫咩名,幾好聽。。。
bird-bird 發表於 2013-4-29 10:54


thx~~~
忘了軟件正確名稱, 回家check 下先 (因不是我安裝的, 好似叫video cut.....之類
首歌是 劉德華 的 一晚長大
作者: bird-bird    時間: 2013-4-29 12:34

thank you!!
作者: wingL    時間: 2013-4-29 17:41

好可愛呀
作者: imqueen    時間: 2013-4-29 17:44

由BB養到1歲,健健康康,非常幸福!
作者: wongleung    時間: 2013-4-29 17:57

生日快乐呀,靓女
作者: 卡樂B    時間: 2013-4-29 21:34

我還記得我第一次見yoko,她還是一隻刺蝟...
見她由肥妹仔到減肥成功...
不知不覺就一年了,剛睇的時侯都吓了一下
作者: Vannessam    時間: 2013-4-29 23:32

又得意又痴人
作者: fongwaihung    時間: 2013-4-29 23:56

好感動呀....
作者: AngryBird    時間: 2013-4-30 15:57

好圓潤身形
作者: sonicwai    時間: 2013-5-1 00:13

細個得意, 大個好靚!




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2