標題:
4.29 Yoko一歲女了
[打印本頁]
作者:
moon427
時間:
2013-4-28 23:26
標題:
4.29 Yoko一歲女了
時間過得太快了
一轉眼,小孫女已一歲
真是長大了
[attach]46368[/attach]
[attach]46369[/attach]
[attach]46367[/attach]
成長剪片
[youtube]-nfu44mq5tM&feature=youtu.be[/youtube]
作者:
tsw
時間:
2013-4-28 23:35
叻
叻
作者:
OnOn
時間:
2013-4-28 23:59
好靚女
作者:
Mr_fran
時間:
2013-4-29 00:03
好靚的小鸚鵡
作者:
飛魚菲比斯
時間:
2013-4-29 00:15
幾索女喎...
作者:
gooza1984
時間:
2013-4-29 01:19
好靚女呀!生日快樂!
作者:
chocolate
時間:
2013-4-29 06:05
好靓女!
作者:
jojo_brilliant
時間:
2013-4-29 07:30
好靚女牙!!
作者:
風中飛鸚
時間:
2013-4-29 10:48
細個好可愛~~
作者:
bird-bird
時間:
2013-4-29 10:54
好可愛,我想問你用咩軟件整? 同埋首歌叫咩名,幾好聽。。。
作者:
moon427
時間:
2013-4-29 11:01
好可愛,我想問你用咩軟件整? 同埋首歌叫咩名,幾好聽。。。
bird-bird 發表於 2013-4-29 10:54
thx~~~
忘了軟件正確名稱, 回家check 下先 (因不是我安裝的, 好似叫video cut.....之類
首歌是 劉德華 的 一晚長大
作者:
bird-bird
時間:
2013-4-29 12:34
thank you!!
作者:
wingL
時間:
2013-4-29 17:41
好可愛呀
作者:
imqueen
時間:
2013-4-29 17:44
由BB養到1歲,健健康康,非常幸福!
作者:
wongleung
時間:
2013-4-29 17:57
生日快乐呀,靓女
作者:
卡樂B
時間:
2013-4-29 21:34
我還記得我第一次見yoko,她還是一隻刺蝟...
見她由肥妹仔到減肥成功...
不知不覺就一年了,剛睇的時侯都吓了一下
作者:
Vannessam
時間:
2013-4-29 23:32
又得意又痴人
作者:
fongwaihung
時間:
2013-4-29 23:56
好感動呀....
作者:
AngryBird
時間:
2013-4-30 15:57
好圓潤身形
作者:
sonicwai
時間:
2013-5-1 00:13
細個得意, 大個好靚!
歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/)
Powered by Discuz! 7.2