Board logo

標題: 執到相思 [打印本頁]

作者: 錢多多    時間: 2013-6-8 21:41     標題: 執到相思

本帖最後由 錢多多 於 2013-6-8 21:42 編輯

剛執到相思BB,有人收養嗎?
作者: 養鳥新丁    時間: 2013-6-8 21:44

小弟   
作者: dororozwei    時間: 2013-6-8 21:44

呢排咁多鸚友執到雀既,我都執到隻麻雀BB
宜家暫養咁
作者: 錢多多    時間: 2013-6-8 21:54

已被人book 了,sorry
作者: BABYPAPA    時間: 2013-6-8 23:05

小弟   
養鳥新丁 發表於 2013-6-8 21:44



    你又....都好既.........二代.
作者: BABYPAPA    時間: 2013-6-8 23:06

已被人book 了,sorry
錢多多 發表於 2013-6-8 21:54



    Mr ting ?
作者: 風中飛鸚    時間: 2013-6-10 10:27

麻雀B好難養~




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2