標題:
執到相思
[打印本頁]
作者:
錢多多
時間:
2013-6-8 21:41
標題:
執到相思
本帖最後由 錢多多 於 2013-6-8 21:42 編輯
剛執到相思BB,有人收養嗎?
作者:
養鳥新丁
時間:
2013-6-8 21:44
小弟
作者:
dororozwei
時間:
2013-6-8 21:44
呢排咁多鸚友執到雀既
,我都執到隻麻雀BB
宜家暫養咁
作者:
錢多多
時間:
2013-6-8 21:54
已被人book 了,sorry
作者:
BABYPAPA
時間:
2013-6-8 23:05
小弟
養鳥新丁 發表於 2013-6-8 21:44
你又
....都好既.........二代.
作者:
BABYPAPA
時間:
2013-6-8 23:06
已被人book 了,sorry
錢多多 發表於 2013-6-8 21:54
Mr ting ?
作者:
風中飛鸚
時間:
2013-6-10 10:27
麻雀B好難養~
歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/)
Powered by Discuz! 7.2