原帖由 小英仔 於 2009-1-27 23:20 發表 救唔到喇,好慘!! 希望佢去得舒服 在天堂開開心心啦
原帖由 風中飛鸚 於 2009-1-27 21:44 發表 點樣走入去架?
原帖由 ★B♀B♂★ 於 2009-1-29 21:48 發表 我媽話,其實黑妹係自己唔想出黎,因為我媽話,d小動物如果知道自己就黎死,會呢埋死. 黑妹可能知道自己有個(留).所以就好似其他小動物咁,想呢埋..離開人世.唔想主人見到唔開心. 我有好多次類似經歷.我BB糖都係係我唔覺 ...