Board logo

標題: 請為黑妹懇切禱告 [打印本頁]

作者: 王斯拉    時間: 2009-1-27 19:34     標題: 請為黑妹懇切禱告

西貢唐狗困5吋罅隙仍未救出
(星島日報)1月27日 星期二 13:14
西貢   孟公屋,有一頭約一歲的唐狗女(黑妹:已懷有身孕),
困在兩間祠堂之間的5吋罅隙3日,至今仍未救出。
今日消防員再到場嘗試到其他方法將牠救出,
漁農自然護理署的職員及獸醫,稍後亦會到場,可能先將唐狗麻醉,
然後再將牠拉出。數日來都有不少市民四方八面而來,可惜都無計可施,
唯有送上水及食物給唐狗,希望牠能支持下去。
該頭唐狗女,是在年廿九被村民發現被困在只有5吋闊的罅隙,報警求助。
註最新消息:若再不能救出黑妹,牠有可能被人道毀滅 .

求天父施恩憐憫可憐黑妹及牠腹中的BB們,讓牠們能夠盡快被援救,阿門!
作者: 小英仔    時間: 2009-1-27 19:47

好慘呀佢,村民又好緊張個祠堂,希望可以救得到出來
作者: MANDYLEAD    時間: 2009-1-27 19:50

我都有睇新聞,黑妹真係好慘
大肚先黎咁
d村民仲驚會搞到d風水
依家狗命重要d嘛
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-1-27 21:44

點樣走入去架?
作者: mmchu    時間: 2009-1-27 22:18

救返出黎啦,不過唔知而家情況點!
作者: OnOn    時間: 2009-1-27 22:44

啱啱聽新聞救返, 好值得高興.
作者: 小英仔    時間: 2009-1-27 23:20

救唔到喇,好慘!!
希望佢去得舒服 在天堂開開心心啦
作者: ccyorz    時間: 2009-1-27 23:36

原帖由 小英仔 於 2009-1-27 23:20 發表
救唔到喇,好慘!!
希望佢去得舒服 在天堂開開心心啦

真係好可惜
希望佢係天堂生活得快快樂樂啦
作者: wolfdog321    時間: 2009-1-27 23:46

同意我返工的時候見到客人拿的報紙時先得知, 當時佢仲在生但宜好擔心啦! 返到屋企看新聞得知佢死左的確好唔開心! 老實講如果村民可以放下舊有思想, 將祠堂的牆打破些救隻狗出泥就咩野都冇啦, 仲要4日先有人報警有冇搞錯牙, 的確死得好冤枉! 雖然宜家點生氣都冇用, 但願狗狗安息!
作者: OnOn    時間: 2009-1-28 00:07

噢!睇到新聞, 最後都救日唔返, 可惜
作者: yuki    時間: 2009-1-28 00:08

我都有留意 黑妹既報導喔 ...
這兩天 黑妹媽媽還在附近守候著 .. 不時在哀鳴呢 ..

還以為救了牠就沒事了, 想不到 .......... 心痛呢 !!
作者: 高俊    時間: 2009-1-28 00:13

可惜 可惜
作者: 司令    時間: 2009-1-28 00:15


作者: vr2uvw    時間: 2009-1-28 00:19


作者: CARMEN-LUI    時間: 2009-1-28 00:58

消防員救出後,證實不治
作者: Judy    時間: 2009-1-28 06:04

會唔會係麻醉藥勁得滯呢?
作者: 王斯拉    時間: 2009-1-28 10:15

原帖由 風中飛鸚 於 2009-1-27 21:44 發表
點樣走入去架?


唐狗被困四天 救出不治
(星島)1月28日 星期三 06:30
(綜合報道)

(星島日報    報道)消防員聯同漁護署及愛護動物協會人員,
連續四天進行救狗行動,唐狗「黑妹」獲救後卻不治!
一隻一歲大的黑色唐狗,年廿九誤闖西貢孟公屋兩幢祠堂之間一道狹窄罅隙,
進出不得,發出哀鳴,驚動村民報警。各方經多番嘗試後,
終在昨晚將被困近四天的狗女救出,由愛護動物協會帶走途中死亡。

  唐狗誤闖孟公屋祠堂罅隙被困消息傳開後,不少愛狗者紛由天水圍、
元朗、上水    及市區等地遠道而來,聯同當地村民,以不同的方法救狗,
當中有人在狗身淋上食油,希望牠可滑脫解困;亦有人燒爆竹,希望驚嚇狗女竄出,
另外有人用繩套着狗的後腳,及由小童走入罅隙協助,但全部不成功,
只能留下食物供狗隻充飢。

  被困罅隙的唐狗「黑妹」約一歲大,一度傳已懷孕。
上周六(年廿九)凌晨零時許被村民發覺被卡在孟公屋成氏祠堂及
俞氏祠堂之間的一度只有九吋至五吋闊罅隙中,不時發出哀嗚,非常可憐,
於是合力展開救狗行動,但經多番嘗試都未能救出「黑妹」,遂報警求助。
消防員到場利用各種工具,試圖救「黑妹」脫險,但亦無法成功。

  消防員昨再聯同漁護署及愛護動物協會人員一同進行救狗行動,
再度利用工具從天台把牠吊起救離險地。

  至晚上九時二十分,救援人員把「黑妹」身體及腿部用繩索套住進行麻醉,
再用繩索把「黑妹」從八米深的罅隙拉出。愛護動物協會馬上將牠送上車輛,
運往該中心治療檢驗。途中有關人員發覺該狗已死,經過檢驗後證實
「黑妹」長有腫瘤,並非懷孕。

好可憐 !
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-1-28 13:24

真係壞消息
作者: 大M    時間: 2009-1-29 00:04


作者: big1    時間: 2009-1-29 00:45


作者: 哥哥    時間: 2009-1-29 01:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BB爸爸    時間: 2009-1-29 12:52


作者: ★B♀B♂★    時間: 2009-1-29 21:48

我媽話,其實黑妹係自己唔想出黎,因為我媽話,d小動物如果知道自己就黎死,會呢埋死.
黑妹可能知道自己有個(留).所以就好似其他小動物咁,想呢埋..離開人世.唔想主人見到唔開心.
我有好多次類似經歷.我BB糖都係係我唔覺意訓著左果陣走架.因為擔心佢,我成晚訓唔著,一訓..
就以後永別了... 我好明白,佢地唔想自己主人睇住自己離開果種生離死別既感覺,我覺得寵物係明白呢一點架.
作者: Mandy    時間: 2009-1-29 21:49

原帖由 ★B♀B♂★ 於 2009-1-29 21:48 發表
我媽話,其實黑妹係自己唔想出黎,因為我媽話,d小動物如果知道自己就黎死,會呢埋死.
黑妹可能知道自己有個(留).所以就好似其他小動物咁,想呢埋..離開人世.唔想主人見到唔開心.
我有好多次類似經歷.我BB糖都係係我唔覺 ...

睇到呢度又諗番起我以前隻雞尾啦
知道消息既時候真係好突然.. 好想o係佢離開之前陪埋佢最後既時間..





歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2