Board logo

標題: 大得好快 [打印本頁]

作者: sam    時間: 2008-6-11 23:57     標題: 大得好快

上年初四買回來時只有一蚊咁大年半過後現已經手掌咁大了!
作者: 車輪手    時間: 2008-6-12 00:31

好快食得
作者: 高俊    時間: 2008-6-12 01:09

吃好野!
燒山龜肉
作者: wolfdog321    時間: 2008-6-12 12:25

好白雪雪牙! 滑唔滑架?
作者: 三角仙    時間: 2008-6-12 13:42

咩野黎架 @@?
白化應該好貴啵
作者: 高俊    時間: 2008-6-12 22:57

紅燒好定燉湯好呢? ...
作者: sam    時間: 2008-6-12 23:08

煲好湯后會預一碗給你•但係我怕你虛不受補喎!
作者: 風中飛鸚    時間: 2008-6-12 23:16

我唔食架,煲湯啦~我飲水得啦
作者: 波波    時間: 2008-6-13 23:27

白化水魚.........
作者: 閃閃星人    時間: 2008-6-20 21:06

好奇怪的感覺....唔似一隻普通的龜龜~
作者: sam    時間: 2008-6-21 22:31

佢唔係龜係水魚只不過係白化所以有小小唔同
作者: kamshui723    時間: 2008-7-9 19:54

請問樓主買幾錢,
作者: kamshui723    時間: 2008-7-9 19:56


作者: 心雨    時間: 2008-7-9 20:22

水魚係咁既樣咩, 我都養過喎
似史前動物..




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2