標題:
大得好快
[打印本頁]
作者:
sam
時間:
2008-6-11 23:57
標題:
大得好快
上年初四買回來時只有一蚊咁大年半過後現已經手掌咁大了!
作者:
車輪手
時間:
2008-6-12 00:31
好快食得
作者:
高俊
時間:
2008-6-12 01:09
吃好野!
紅
燒山龜肉
作者:
wolfdog321
時間:
2008-6-12 12:25
好白雪雪牙! 滑唔滑架?
作者:
三角仙
時間:
2008-6-12 13:42
咩野黎架 @@?
白化應該好貴啵
作者:
高俊
時間:
2008-6-12 22:57
紅燒好定燉湯好呢? ...
作者:
sam
時間:
2008-6-12 23:08
煲好湯后會預一碗給你•但係我怕你虛不受補喎!
作者:
風中飛鸚
時間:
2008-6-12 23:16
我唔食架,煲湯啦~我飲水得啦
作者:
波波
時間:
2008-6-13 23:27
白化水魚.........
作者:
閃閃星人
時間:
2008-6-20 21:06
好奇怪的感覺....唔似一隻普通的龜龜~
作者:
sam
時間:
2008-6-21 22:31
佢唔係龜係水魚只不過係白化所以有小小唔同
作者:
kamshui723
時間:
2008-7-9 19:54
請問樓主買幾錢,
作者:
kamshui723
時間:
2008-7-9 19:56
作者:
心雨
時間:
2008-7-9 20:22
水魚係咁既樣咩, 我都養過喎
似史前動物..
歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/)
Powered by Discuz! 7.2