Board logo

標題: 小蜜成長記 [打印本頁]

作者: 風中飛鸚    時間: 2009-11-25 23:27     標題: 小蜜成長記

由bb完全唔食野~非常擔心.到現在已經有一個月了,
好動好奇,活潑又依賴,都算幾好玩~
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-11-25 23:48

養左咁耐先一個月.好似養左成年咁~時間過得真係慢~
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-11-26 00:02

現在已經夜深啦~d雀訓晒~我就現場報導我同小蜜係度做乜~
一隻動物由細養大~要令佢在主人身體上生活成為習慣~就要多d時間放在身~
我咁多動物~點玩得咁多~最好就係小蜜~到夜深放在身上.繼續做自己野~如常去廁所~上網~食橙~
佢又習慣扣實我件衫~所以我都冇理咁多~一夜左就放上身~
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-11-26 00:07

我打左咁多字~佢就在我膀頭走來走去~
作者: Mandy    時間: 2009-11-26 00:19

小蜜咁輕~ 你坐低果陣記得望o係佢會唔會爬走去patpat呀, 唔係就坐扁啦~
作者: agnes283    時間: 2009-11-26 00:42

你帶埋佢去厠所,萬一失足跌落馬桶咪大鑊。
作者: pinko    時間: 2009-11-26 08:58

成日可跟著身,埂係覺得養左好耐啦.
作者: sesese    時間: 2009-11-26 11:47

一到夜晚就上身
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-11-26 12:29

係丫~小蜜係夜行動物~同雀仔相反~所以好方便我d養雀人~
作者: 大M    時間: 2009-11-26 13:04

好可愛呀! 但佢d CC未哦在身上
作者: sodagreensimon    時間: 2009-11-26 13:05

咁睇, 蜜袋真係好好玩咁噃~~~
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-11-27 22:42

好可愛呀! 但佢d CC未哦在身上
大M 發表於 2009-11-26 13:04

唔會架~佢出籠會即時三篤屎一篤尿~呵完就有成一/二個鐘玩啦~
作者: carolee    時間: 2009-11-27 23:45

咁佢而家仲會唔會係你身上痾來留氣味呀?
作者: 楚峰    時間: 2009-11-28 02:04

我之前向深水埗住...向樓下大排檔...
見到有一班人...有一隻貓,一隻葵花,仲有隻唔知係咩品種...淨係記得係綠色既...
一隻狗,同埋4隻蜜袋...(3大1BB)...4隻都向身上走...不停會爬返入主人心口前面個背囊...
俾人拎開左...放個一定既距離...佢又會自己彈到鬼死咁遠飛番主人個膊頭度
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-11-28 12:07

照你形容又真係好玩丫~我現在訓練中~晚上在家放在身,佢如果見到我有個背囊,一定會入去~唔再出黎~
e家重點係隻野要願意出黎,又自動入去~咁先好玩丫嗎~佢係唔離開我丫~但見到背囊會有入冇出果下死呢
作者: 心緣    時間: 2009-12-8 18:03

下次一定要去你度見下佢真身先得~~~
佢真係好鬼得意!!
不過果日同你傾完之後,我諗起一個問題...小蜜會唔會咬人架????

p.s.細個有陰影,倉鼠咬人好痛>.<諗返起仲痛過v仔咬我.....
作者: 風中飛鸚    時間: 2009-12-8 21:41

唔咬架.我想再post相,但好辛苦~
作者: 心緣    時間: 2009-12-9 13:11

唉...你下次帶小蜜黎俾我玩下,順便俾埋D相我幫你POST啦~




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2