

自己從不當 or "稱乎"寵物係兒女,只會當係屋企一份子或純主人/寵物關係,老實講仔女同寵物喺一個人心目中點可能"一模一樣"? um.....比較似外國人對寵物嘅態度,一種默契加一份尊重~
個人意見,不喜 ...
cheerios 發表於 2010-5-12 21:35
自己從不當 or "稱乎"寵物係兒女,只會當係屋企一份子或純主人/寵物關係,老實講仔女同寵物喺一個人心目中點可能"一模一樣"? um.....比較似外國人對寵物嘅態度,一種默契加一份尊重~
個人意見,不喜 ...
cheerios 發表於 2010-5-12 21:35
幸福既定意....各人不同...![]()
我其實好慶幸生活係一個"自己顧自己"既年代,從來不會聽到: 做晒功課未? 溫左書未? 快d去練琴..."今時今日做小孩
小時候什麼也沒有,無所謂啦! 大個 ...
BoBoBoBo 發表於 2010-5-13 17:57
| 歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) | Powered by Discuz! 7.2 |