Board logo

標題: 你會是其中一類嗎? [打印本頁]

作者: 風中飛鸚    時間: 2010-5-12 20:45     標題: 你會是其中一類嗎?

我認識養寵物的朋友種類好多~

a養狗看門口~養貓捉老鼠.全是為工作而養.完全唔會有感情~總之有飽飯食,唔會餓親~

b好似集郵咁,只為名下有此動物~根本唔會照顧或看一眼~

c愛動物如家人~轉晒牛角尖.當正人咁看待.一生一世,

d3分鐘熱度.開始時樣樣都要用最好.食最好,最後就....送左俾人.

e唔會用錢買動物~收養d遺棄動物.(但沒有量力而為,)

f唔理乜野動物.都養餐死,愛心爆棚,

g同f相同.都係乜野都養.唔同既係專養冷門動物.越古怪少有就越養~

h同f/g都類同~但只養犯法動物,全屋都不能參觀.只得圈內人先可以互相分享~

i養寵物豐富生活.當作家庭一份子~盡力照顧到最好,
作者: Saiga    時間: 2010-5-12 21:01

屬I有少少G
作者: Cozzy    時間: 2010-5-12 21:02

i養寵物豐富生活.當作家庭一份子~盡力照顧到最好,
作者: 楚峰    時間: 2010-5-12 21:28

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!
作者: cheerios    時間: 2010-5-12 21:35

自己從不當 or "稱乎"寵物係兒女,只會當係屋企一份子或純主人/寵物關係,老實講仔女同寵物喺一個人心目中點可能"一模一樣"?  um.....比較似外國人對寵物嘅態度,一種默契加一份尊重~

個人意見,不喜任插~

作者: Cozzy    時間: 2010-5-12 22:01

自己從不當 or "稱乎"寵物係兒女,只會當係屋企一份子或純主人/寵物關係,老實講仔女同寵物喺一個人心目中點可能"一模一樣"?  um.....比較似外國人對寵物嘅態度,一種默契加一份尊重~

個人意見,不喜 ...
cheerios 發表於 2010-5-12 21:35

同意....感情唔同.........
外國人都會比d動物一d活動空間,唔會唔比狗跑
作者: 大M    時間: 2010-5-13 00:14

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
作者: zero322    時間: 2010-5-13 06:58

i
作者: ching924    時間: 2010-5-13 07:29

我成日叫佢地做我ga呀仔同埋呀女架
作者: ECKO    時間: 2010-5-13 10:24

c or i
作者: joankong    時間: 2010-5-13 10:27

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
作者: 風中飛鸚    時間: 2010-5-13 11:57

我就樣樣都唔似~你話我對寵物好好又唔係~好衰又唔係~兩餐飽飯就實有~
每晚都有隻寵物是主角~輪流做一晚~(不過都要輪好耐~)
作者: BoBoBoBo    時間: 2010-5-13 12:10

本帖最後由 BoBoBoBo 於 2010-5-13 12:27 編輯

c or  i

照顧人仔跟照顧鸚鵡有咩分別?  (我只知獨留鸚鵡係屋企係唔會被人拉去坐監 )
作者: tangpf0809    時間: 2010-5-13 13:05

a-h嘅描述都比較負面, 就算係都冇人會認
只有 i 係最正面, 個個都話自己係i 啦......
作者: Cozzy    時間: 2010-5-13 13:18

其實我想做b......但無錢
作者: ssassa    時間: 2010-5-13 15:37

自己從不當 or "稱乎"寵物係兒女,只會當係屋企一份子或純主人/寵物關係,老實講仔女同寵物喺一個人心目中點可能"一模一樣"?  um.....比較似外國人對寵物嘅態度,一種默契加一份尊重~

個人意見,不喜 ...
cheerios 發表於 2010-5-12 21:35


我十分認同
作者: ssassa    時間: 2010-5-13 15:39

c or  i

照顧人仔跟照顧鸚鵡有咩分別?  (我只知獨留鸚鵡係屋企係唔會被人拉去坐監 )
BoBoBoBo 發表於 2010-5-13 12:10


分別太大......
照顧人仔要心機及耐性太多,
要每分每秒照顧,
唔可以好似鸚鵡咁,
唔得閒就放佢入寵.....
作者: cheerios    時間: 2010-5-13 16:13

我就樣樣都唔似~你話我對寵物好好又唔係~好衰又唔係~兩餐飽飯就實有~
每晚都有隻寵物是主角~輪流做一晚~(不過都要輪好耐~)
風中飛鸚 發表於 2010-5-13 11:57


咁樣幾好丫~~ 好似皇帝同後宮妃子嘅關係~  有飽飯食,輪住嚟寵幸~
作者: BoBoBoBo    時間: 2010-5-13 16:31

本帖最後由 BoBoBoBo 於 2010-5-13 16:36 編輯
分別太大......
照顧人仔要心機及耐性太多,
要每分每秒照顧,
唔可以好似鸚鵡咁,
唔得閒就放佢入寵.....
ssassa 發表於 2010-5-13 15:39

哈哈哈 咁我地上一代照顧我地既方式,同我地呢代養鸚鵡既方法,係無分別

唔怪得知,我咁明白鸚鵡既需要!
作者: ssassa    時間: 2010-5-13 17:36

哈哈哈 咁我地上一代照顧我地既方式,同我地呢代養鸚鵡既方法,係無分別

唔怪得知,我咁明白鸚鵡既需要!
BoBoBoBo 發表於 2010-5-13 16:31


我地果代邊有依家果代咁幸福呀!
起碼當年我呀媽唔會買鸚鵡比我,
亦唔會成曰帶我去雀街呀~~
作者: BoBoBoBo    時間: 2010-5-13 17:57

本帖最後由 BoBoBoBo 於 2010-5-13 18:16 編輯
我地果代邊有依家果代咁幸福呀!
起碼當年我呀媽唔會買鸚鵡比我,
亦唔會成曰帶我去雀街呀~~
ssassa 發表於 2010-5-13 17:36

幸福既定意....各人不同...

我其實好慶幸生活係一個"自己顧自己"既年代,從來不會聽到: 做晒功課未? 溫左書未? 快d去練琴..."今時今日做小孩

小時候什麼也沒有,無所謂啦! 大個自供自給,做人無拖無欠多自在
作者: Cozzy    時間: 2010-5-13 19:07

幸福既定意....各人不同...

我其實好慶幸生活係一個"自己顧自己"既年代,從來不會聽到: 做晒功課未? 溫左書未? 快d去練琴..."今時今日做小孩

小時候什麼也沒有,無所謂啦! 大個 ...
BoBoBoBo 發表於 2010-5-13 17:57

天生天養.......邊走邊唱
作者: Mitchell    時間: 2010-5-15 00:22

我係c+f+i....
作者: tsw    時間: 2010-5-15 02:46

我係i..c..
作者: cool    時間: 2010-5-15 02:58

我系a至z都是.........想,曾經,希望,得到,現存,過去..........都有..........可能自己從小便在離島長大,所以這樣..haha
作者: 風中飛鸚    時間: 2010-5-15 12:08

我係e幾年先變~以前我見隻養隻~冇一隻動物可以養超過一年~養幾個月已經好叻~
作者: gameijk    時間: 2010-5-15 14:05

我自己係cid
作者: 楚峰    時間: 2010-5-16 00:11

我係c+f+i....
Mitchell 發表於 2010-5-15 00:22


IFC...@@  國金耶~
作者: cool    時間: 2010-5-16 04:08

我係e幾年先變~以前我見隻養隻~冇一隻動物可以養超過一年~養幾個月已經好叻~
風中飛鸚 發表於 2010-5-15 12:08

原來你己有變??
冇一隻動物可以養超過一年!(主要是識得我遲 )
作者: cool    時間: 2010-5-16 04:10

IFC...@@  國金耶~
楚峰 發表於 2010-5-16 00:11

偶像你應該是FOC...........................(去助其他雀友)

作者: 楚峰    時間: 2010-5-16 04:11

偶像你應該是FOC...........................(去助其他雀友)

cool 發表於 2010-5-16 04:10

@@...FOC係咩
作者: cool    時間: 2010-5-16 04:32

free of charge ar....................."免費"
作者: BoBoBoBo    時間: 2010-5-16 17:47

本帖最後由 BoBoBoBo 於 2010-5-16 17:56 編輯

應該唔會有ICAC 或 DEAD 嘅組合
作者: 楚峰    時間: 2010-5-16 18:41

應該唔會有ICAC 或 DEAD 嘅組合
BoBoBoBo 發表於 2010-5-16 17:47


AIDS,PBFD...@.@
作者: Mitchell    時間: 2010-5-16 20:31

34# 楚峰


偶像打得少呀~~~
作者: 楚峰    時間: 2010-5-16 21:51

34# 楚峰


偶像打得少呀~~~
Mitchell 發表於 2010-5-16 20:31


拎木棍呀...專登鋸左條靚野俾妳=.=
作者: Ada    時間: 2010-5-17 17:19

係 i, 但有少少 c 的傾向...




歡迎光臨 PARROT-TREE (http://forum.parrot-tree.com/) Powered by Discuz! 7.2