薯仔 當前離線
新手上路
習慣~就係習慣~你捉緊佢呵屎時間~就放在同一位置~同一手勢~同一音號~久而久而久之~佢習慣去到/聽到/見到/就 ... 風中飛鸚 發表於 2015-2-17 13:32
TOP
我屋企隻大白仔七個月大度,養左一星期左右,基本上都冇乜問題 但唯獨是我放佢落地下佢就會咬我屋企人,有時仲 ... sige 發表於 2015-2-4 13:02