返回列表 發帖

無啦啦生左隻蛋!!!急!!!

本帖最後由 Noddy 於 2011-7-16 13:13 編輯

我養左一隻約一歲半嘅雞尾鸚鵡,但係7月15日晚上11:00發現平時佢挽嘅鞋盒多左一隻蛋!!!!!
我想問點解得一隻鸚鵡都生得蛋??
洗吳洗睇醫生??
隻蛋入面有冇鸚鵡仔??
幾內會再生一次??
洗吳洗比其它野佢補充營養??
急!!希望有好心人答下我!!!

我拎走左隻蛋,佢好似吳忘得左佢自有隻蛋(因為有蛋佢好惡)
我洗吳洗比返佢??

TOP

多謝你地嘅回覆

TOP

返回列表