返回列表 發帖

牛牛騎高貝 ~~~



你係邊個   


今日太陽好好哇, 又走去曬住太陽開餐lu ..




見我食完, 最唔拿拿聲 同我抺咀
我家 3 寶 ~~~
為食盾臂龜 - 高貝
口多多藍頭 - 肥寶
招積迷你金 - 綠寶

mayyan100@hotmail.com

原帖由 ccyorz 於 2009-1-24 01:36 發表
我想睇下高貝騎牛牛
By ccym

邊樹有咁大隻牛比 高貝騎喎
我家 3 寶 ~~~
為食盾臂龜 - 高貝
口多多藍頭 - 肥寶
招積迷你金 - 綠寶

mayyan100@hotmail.com

TOP

原帖由 ccyorz 於 2009-1-24 01:41 發表

牛年高貝騎牛牛
咁唔威水咩
細細隻都騎住先啦
By ccym

咁我去搵隻比佢騎吓啦
我家 3 寶 ~~~
為食盾臂龜 - 高貝
口多多藍頭 - 肥寶
招積迷你金 - 綠寶

mayyan100@hotmail.com

TOP

返回列表