返回列表 發帖
我發覺我隻灰鸚好頓胎,唔知其他灰鸚或者大中型鸚鵡係米咁?
cccyan0105 發表於 2010-6-23 13:29

你要牠玩習技嗎?
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

樓主可能是說牠的學習能力...talking...主要的ヌ或是互動... bb仔一個啦..
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

返回列表