返回列表 發帖

搬屋一問

過多幾個月就要搬屋, 想問一下要吾要同D鸚鵡做定工夫, 例如, 使吾使預先同佢地去多幾次新地頭探下路, 等佢地有心理準備呢? 我怕到搬左之後, 我又要返工, 係新環境, 佢地以為我吾要佢地, 咁就大劑啦........
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

謝謝你們的意見!
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

返回列表