返回列表 發帖
本帖最後由 lokk 於 2009-12-28 15:31 編輯

佢曾經係我姑仗,為人唔講.總之我地塊地係佢走左後變成一個爛攤子,好複雜.....
不過當時個鳥園真係好大幾有趣,我記得有好多金剛鸚鵡,以前差d比佢地咬走個鼻

TOP

吟就正la..........
Cozzy 發表於 2009-12-28 19:13

仲平過買隻雞

TOP

到時d雞皮幾野一隻
楚峰 發表於 2009-12-28 19:16

D師奶買隻大葵花番屋企煮

TOP

咁你現在有養鸚鵡嗎?養什麼品種啊?
芳姨 發表於 2009-12-28 23:22

得隻雞尾炸

TOP

我想問佢以前個場係咪即係大埔那個呀!??
cokelam 發表於 2009-12-29 00:04

係,大埔林村

TOP

返回列表