返回列表 發帖
塞仔對其他雀唔友善架~
就算同類都打
而且另一隻仲係大雀
佢一定好驚但又要扮振定....有壓力!
最好唔好放一齊喇
波子(塞仔), 拖肥 & 肥妹(LB)
八週年(塞仔)

TOP

返回列表