返回列表 發帖
原帖由 wolfdog321 於 2008-5-29 15:01 發表
你右養狗牙, 好牙! 但我好大狗多d!
養比高or史立沙好似好d,可以同佢走走!



Ha Ha
i got a 史立沙 a  

TOP

原帖由 wolfdog321 於 2008-5-29 18:30 發表

real,搵日俾我摸摸! 咩色架, 幾大牙?整張相的睇得唔得?(唔好意示變左煩人 )



HA Ha
I live in Heng Fa Chuen ga
u can play with my dog and i can play with yr parrot later   

Sorry, my photos exceed the limit size....
how can i fix it??

TOP

當勞會唔會'hap'醋嫁??     
狗仔要擺好多心機落去嫁bor

TOP

原帖由 sallyyau 於 2008-5-30 13:20 發表
有灰鸚, 小洋葵, 還可以養狗 ?唔怕d帝唔happy  因為我都想養狗或貓


我隻狗好鐘意嗅D雀嫁...
但係佢地又唔驚喎
重會喙佢個鼻   
好搞笑嫁  

不過你隻灰鸚可能會 'hap' 醋喎
所以都係要諗清楚
或者試下比佢同D狗/貓接觸
睇下有乜反應先決定啦   

TOP

返回列表