lokk 當前離線
新手上路
TOP
吟就正la.......... Cozzy 發表於 2009-12-28 19:13
到時d雞皮幾野一隻 楚峰 發表於 2009-12-28 19:16
咁你現在有養鸚鵡嗎?養什麼品種啊? 芳姨 發表於 2009-12-28 23:22
我想問佢以前個場係咪即係大埔那個呀!?? cokelam 發表於 2009-12-29 00:04