返回列表 發帖
我都知鸚鵡一定會嘈,我都預左,我係想知邊種鸚鵡的叫聲冇咁大聲.叫得頻密唔緊要
Hugh 發表於 2010-7-2 18:03


你而家就覺得頻密唔緊要...到佢連續幾個月...晚晚細細聲叫幾粒鐘...每次都差不多同一種節奏既叫聲...慢慢...你就會知道咩叫"煩"...

TOP

返回列表