返回列表 發帖
都真係太誇張=.=無啦啦都冇事做咩要放走D雀雀....

正常本身隻雀冇事都唔會忽然走D H5N1菌出黎掛....?
呢D敏感時期唔好帶雀雀落街OR同其他雀接觸就真....

TOP

返回列表