返回列表 發帖
我淨係養本地毒蛇, 去魚街買生鼠餵, 買雪鼠餵好容易有病, 因為你唔知d雪鼠本身有無病, 而且營養會隨時間流失及變化.
Louis 發表於 2011-11-21 10:50

開心share吧

TOP

15# Louis


基本在香港都有唔少毒蛇
是嗎  我見過青竹 好驚 ...要行第2條路
zero322 發表於 2011-11-21 20:19

正野黎   我成日都見到

TOP

我係元朗個山頭見過一條蟒蛇,不理三七二十一,即打俾漁署........
浩~ 發表於 2011-11-21 22:44


你為佢地增添工作

TOP

返回列表