返回列表 發帖
本帖最後由 galaxywan 於 2013-6-1 19:32 編輯

其實我成日都經過依間店舖。都覺得依隻金剛都幾慘架。日日係馬路邊吸癈氣。毛色暗淡。全日係個企架上面望街。希望店主今次之後會留意一下啦

TOP

返回列表