註冊
登錄
論壇
搜索
幫助
導航
私人消息 (0)
公共消息 (0)
系統消息 (0)
好友消息 (0)
帖子消息 (0)
PARROT-TREE
»
鸚鵡討論區
» 八楼高的鹦鹉游乐场 ?
返回列表
發帖
Fruity-Minty
發短消息
加為好友
Fruity-Minty
當前離線
帖子
180
精華
0
積分
314
閱讀權限
1
在線時間
191 小時
註冊時間
2013-10-25
最後登錄
2017-3-26
新手上路
1
#
跳轉到
»
發表於 2013-11-8 21:34
|
顯示全部帖子
呢個係我個DIY五呎籠。而家係試驗階段,我時時張D嘢搬來搬去。
D小朋友不時爭嘢玩,所以D玩具越加越多,不過多數都係廢物利用,例如煲椰子雞湯,留返個椰殼,紙巾盒等。隻隻都要瞓頂位!咬來咬去,時不時都突然空降一件落底層。所以又要放D設備响樓下,比打輸咗嘅留底玩。
請大家都比D議見,交流吓啦!
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
返回列表
【 重 點 討 論 】
鸚鵡討論區
友情交流區
其他寵物討論區
【 主 題 分 類 】
鸚鵡人旅遊區
鸚鵡影片展示區
鸚鵡相片分享區
深情文章區
網上遊戲區
【 會 員 特 區 】
【 鸚 鵡 相 關 記 錄 】
舊日尋雀記錄
鸚鵡實用資料庫
【 網 頁 管 理 】
會員証製作查問
[收藏此主題]
[關注此主題的新回復]
[通過 QQ、MSN 分享給朋友]