返回列表 發帖

我老豆的54吋咸水缸

大灰仙

肥一幢

聖帝



原帖由 MANDYLEAD 於 2009-4-20 22:01 發表
其實我見有人養海馬,
唔知難唔難養??

爆難,because 天性温馴及怕羞,水質要求高,很難與其他魚類共存在同一魚缸內

TOP

返回列表