返回列表 發帖
一開個包裝..放左係度一陣就見到有穀牛走出來..
雖然數量唔算太多..不過唔知裡面仲有無..依家倒左少少出黎..
已經清走左穀牛..係咪唔應該比佢繼續食..
cktong117 發表於 2011-9-17 23:32

拎返去換啦

TOP

冇其他野食啦咩?

TOP

今早已經換番了.. 已經即場將D糧換落個透明袋度.. 以防萬一..
cktong117 發表於 2011-9-18 22:10

係咩店舖買嘅咩牌子糧呀?

TOP

返回列表