返回列表 發帖

葵花問題

我想問下
平日常常聽人講, 細葵, 中葵, 大葵
其實只指邊種葵花鸚鵡?

Phoenix橙葵 屬於大葵 定是 中葵?
大白葵花屬於中葵?
細葵又是指咩?
有人同我講, 雞尾便是細葵
如果系便好了!
我家有4隻1級保護動物呵!
(當然知道吾系)
8隻小魔怪:
4黃化雞尾仔,3黃化雞尾女,1珍珠雞尾女
兩隻魔童:
一對折衷仔女:kiwi, cherry

哦~~
原來只有黃冠 (皇冠) 才分大中細!
但為何只有中葵屬二級保護, 大,細葵屬一級的?
8隻小魔怪:
4黃化雞尾仔,3黃化雞尾女,1珍珠雞尾女
兩隻魔童:
一對折衷仔女:kiwi, cherry

TOP

返回列表