養鳥新丁 當前離線
新手上路
應吾系發育出來 而系用左10隻受精蛋 分階段打破, 再影的 即有十隻小雞未出世便.......... 科學有時真是......... moon427 發表於 2011-4-7 14:45
TOP
大陸好多人食依d未出世既蛋/雞 新丁唔好話我知你食過 lam_ot 發表於 2011-4-7 15:27
算啦 我之前睇過連人嘅BB(未出世)都食 未出世既雀仔對佢地黎講可能只係頭盤 louisa20047 發表於 2011-4-7 15:32
紫河車係胎盤來ga,沒有胎兒ga... lam_ot 發表於 2011-4-7 15:42
真係BB黎嫁 叫"嬰兒湯" 你上YAHOO打"嬰兒湯"搜尋有得睇 不過建議你唔好睇圖 (我都唔夠膽睇 你可以COPY落TXT度睇 咁就會冇圖) louisa20047 發表於 2011-4-7 15:49
你認真食過嫁 louisa20047 發表於 2011-4-7 15:53
睇完,真係超恐怖 lam_ot 發表於 2011-4-7 15:55
絕對絕對冇興趣 louisa20047 發表於 2011-4-7 15:58
"係咩黎" louisa20047 發表於 2011-4-7 16:01
我媽媽淨係生我但冇煲我來食呀 lam_ot 發表於 2011-4-7 16:02
我都係,養完雞尾b,食少左雞雞鴨鴨 lam_ot 發表於 2011-4-7 16:03
我只能夠話你好大膽 louisa20047 發表於 2011-4-7 16:07
佩服你可以一邊睇一邊食 louisa20047 發表於 2011-4-7 16:14
咁你劏完老鼠食唔食到肉醬? louisa20047 發表於 2011-4-7 16:20
WHY? louisa20047 發表於 2011-4-7 16:22
劏老鼠陣味,我到依家過左十年仲記得 lam_ot 發表於 2011-4-7 16:22
劏老鼠陣味唔係最難頂 DILATATA同螳螂先金 louisa20047 發表於 2011-4-7 16:25
咩味點形容 lam_ot 發表於 2011-4-7 16:28
細菌輕微發酵+消毒藥水味(基本) 如果穿左條腸就大獲D louisa20047 發表於 2011-4-7 16:28
最慘係幾十人一齊劏十幾廿隻老鼠 D味濃縮到lab出面都嗅到 louisa20047 發表於 2011-4-7 16:30