返回列表 發帖
應吾系發育出來
而系用左10隻受精蛋
分階段打破, 再影的
即有十隻小雞未出世便..........
科學有時真是.........
moon427 發表於 2011-4-7 14:45

實驗嘛....值得的
得出的數據是有用的嘛

TOP

大陸好多人食依d未出世既蛋/雞
新丁唔好話我知你食過
lam_ot 發表於 2011-4-7 15:27

係特別有營養...特別鮮嫩....
唔係好多地方有得食架....

TOP

算啦
我之前睇過連人嘅BB(未出世)都食
未出世既雀仔對佢地黎講可能只係頭盤
louisa20047 發表於 2011-4-7 15:32

果d叫紫河車.....實在係人間美食
...好補

TOP

紫河車係胎盤來ga,沒有胎兒ga...
lam_ot 發表於 2011-4-7 15:42

有紫河車既地方一定都有埋個胎兒嗌...
可以叫埋...不過......當然貴好多

TOP

真係BB黎嫁
叫"嬰兒湯"
你上YAHOO打"嬰兒湯"搜尋有得睇
不過建議你唔好睇圖
(我都唔夠膽睇
你可以COPY落TXT度睇
咁就會冇圖)
louisa20047 發表於 2011-4-7 15:49

我知   味道仲唔錯添

TOP

你認真食過嫁


louisa20047 發表於 2011-4-7 15:53

你都有興趣嗎?

TOP

睇完,真係超恐怖
lam_ot 發表於 2011-4-7 15:55

你媽媽生你果陣都係咁架嘛...有咩咁恐怖...

TOP

絕對絕對冇興趣
louisa20047 發表於 2011-4-7 15:58

味道真係好既.....不過你要清楚知道佢係咩黎先得

TOP

"係咩黎"
louisa20047 發表於 2011-4-7 16:01

人類啊....建議可以上網搵..劏肚生仔..剖腹產子既影片黎睇~
(醫療影片 )
以前中學午飯時..個個人出曬去食飯...
我用班房電腦一邊睇一邊食lunch

有人食飽飯返黎...行埋黎睇...以為我打緊機...
睇完即刻嘔...  仲要告發我

TOP

我媽媽淨係生我但冇煲我來食呀
lam_ot 發表於 2011-4-7 16:02

差不多啦

TOP

我都係,養完雞尾b,食少左雞雞鴨鴨
lam_ot 發表於 2011-4-7 16:03

TOP

我只能夠話你好大膽
louisa20047 發表於 2011-4-7 16:07

其實真係有少少反胃既...

TOP

佩服你可以一邊睇一邊食
louisa20047 發表於 2011-4-7 16:14

食普通野姐......我仲未練到可以一邊食肉醬意粉一邊睇

TOP

咁你劏完老鼠食唔食到肉醬?
louisa20047 發表於 2011-4-7 16:20

講起真係火都黎....無得劏....

TOP

WHY?
louisa20047 發表於 2011-4-7 16:22

我地班太瘋狂...驚出事...所以無得劏...
我本來仲打算玩碎屍加飛掟...
無了

TOP

劏老鼠陣味,我到依家過左十年仲記得
lam_ot 發表於 2011-4-7 16:22

未劏過...咩味架

TOP

劏老鼠陣味唔係最難頂
DILATATA同螳螂先金
louisa20047 發表於 2011-4-7 16:25

未試過....亦無機會試了

TOP

咩味點形容
lam_ot 發表於 2011-4-7 16:28

大約似d咩味?

TOP

細菌輕微發酵+消毒藥水味(基本)
如果穿左條腸就大獲D
louisa20047 發表於 2011-4-7 16:28

無機會試

TOP

最慘係幾十人一齊劏十幾廿隻老鼠
D味濃縮到lab出面都嗅到
louisa20047 發表於 2011-4-7 16:30


劏好後掟入校長室....一定嚇到校長半死
諗起都覺得開心

TOP

返回列表