返回列表 發帖
讚成:
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

公會新聞:
*櫻x) 向 HKPT 提供聯盟協議。

簽下聯盟條約後不能攻擊盟友

各位有冇意見? (反對/讚成)

TOP

YES~
見到你入左會喇

TOP

HKPT?

TOP

我DEL你地個名,再加過睇下得唔得先.
你內人都未入公會

TOP

DEL左,睇下點先,試下夜d再睇 ,唔知我女友入左未呢?XD

TOP

唔係keithmaksh,你拒絕入佢個公會再睇下有冇丫?
我冇打錯名,而家未知係咩問題呢...

[ 本帖最後由 三角仙 於 2009-2-19 18:37 編輯 ]

TOP

只有一個叫keithmaksh叫我入會,唔通你就係???仲有,我叫"跳跳虎"唔係"跳跳苦"喎

TOP

我加左架....
唔通我又打錯名!?

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-19 15:43 發表
zola你兩個人仲未入公會

我想要多D資源呀....

高先生仲未有空加我地入會呀,我地都好心急

TOP

zola你兩個人仲未入公會

我想要多D資源呀....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 大M 於 2009-2-19 14:51 發表


今日大家都靜o左,哈哈,可以果個衰野無黎攻打我地掛,定係你地玩到好夜呀?!?!?!

TOP

原帖由 zola 於 2009-2-19 09:18 發表
請問你地D資源開發等級是多小呀?點會有用唔晒架?我大概有,左右,大家俾人打果陣記得出聲,我地一齊集合兵力抗外敵(ps我一隊兵都未有 ,起親兵都俾人殺)

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

請問你地D資源開發等級是多小呀?點會有用唔晒架?我大概有,左右,大家俾人打果陣記得出聲,我地一齊集合兵力抗外敵(ps我一隊兵都未有 ,起親兵都俾人殺)

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 23:26 發表
哈哈,原來高俊打左你鸚鵡樹個名,所以你收唔到入會通知

Wah hahaaaa~~~

TOP

大使館每升一級可以加多3個人
大使館1lv : 3
大使館2lv : 6
大使館3lv : 9......


大家如果想睇建築物/軍隊詳細資料既 可以去:
遊戲教學>遊戲指南>建築物>Travian FAQ(拉到最低)
會有好多資料睇
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我都要上論壇睇睇先知~
你只係打錯zola個名姐,其他都正確

如果唔夠資源升大使官,要幾多資源叫我運俾你啵~

[ 本帖最後由 三角仙 於 2009-2-19 02:33 編輯 ]

TOP

三角仙去add哂D人未......
個大使館得等級  4可以容納幾多會員
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

無野,題外話~ 上黎哼兩句姐~

TOP

[quote]原帖由 三角仙 於 2009-2-18 23:23 發表
唔開心添...
俾人話"你唔去我可以輕鬆D"
唔明????

大M記得訓之前去遠D既地方打人喎~
ok & thanks
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

返回列表