返回列表 發帖
原帖由 三角仙 於 2009-2-18 12:38 發表
zola交出你女朋友個ac名,加埋佢入公會


最怕就係佢後面仲有一堆兵,又過黎打我
攻擊既話,係唔係連陷阱都可以打爆....?

佢依家好受玩家歡迎,佢仍然停留於肥羊階段,日日同我講又俾人搶野XD

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 12:55 發表
我唔係好明陷阱同陷阱機.....
陷阱機係建築物,陷阱係由陷阱機生產出黎 唔會佔用空地?
每起一個陷阱都要用資源?
有人中左陷阱,唔理俾人打爆定係自己放都要扣陷阱......咁咪食好多資源!!?


無錯,但你捉住人地兵,食返人地糧wow,初期陷阱機要好好利用,你諗下初期得50棒棒....一次過比人捉左35隻,加埋你如果有防兵,佢分分鐘死曬.....你估條人無曬棒棒仲有得威

TOP

我唔係好明陷阱同陷阱機.....
陷阱機係建築物,陷阱係由陷阱機生產出黎 唔會佔用空地?
每起一個陷阱都要用資源?
有人中左陷阱,唔理俾人打爆定係自己放都要扣陷阱......咁咪食好多資源!!?

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 12:38 發表
zola交出你女朋友個ac名,加埋佢入公會


最怕就係佢後面仲有一堆兵,又過黎打我
攻擊既話,係唔係連陷阱都可以打爆....?


係....如果比人打爆陷阱,會無左2/3,要自己比資源起返,但陷阱機就不會爆的,只是陷阱爆

自己放人都要扣一半陷阱的

TOP

zola交出你女朋友個ac名,加埋佢入公會


最怕就係佢後面仲有一堆兵,又過黎打我
攻擊既話,係唔係連陷阱都可以打爆....?

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 12:14 發表

人地兵力太多...第一次黎打我已經31隻...
剛剛又有第二個人黎打,48棒1英.....


31隻之ma,高盧人開多幾個陷阱,一次過捉曬之後,佢一定出信求你放佢

仲有如果自己d 兵比人捉左,想自己去救,一定要按攻擊,不能搶奪

攻擊=雙方不停,直至一方死光為止
搶奪=雙方交手一個回合,計算死傷後,攻方沒死的士兵可以成功搶奪資源回城

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 12:14 發表

人地兵力太多...第一次黎打我已經31隻...
剛剛又有第二個人黎打,48棒1英.....

等我晏D起個大使館,加入你地公會,仲有我女友,一齊起兵打返佢個叉燒油雞鹵水鵝

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 11:57 發表
zola你仲未入公會啵~

我都未起大使館 同埋我都未摸到這遊戲既得點方式或要求,打人搶唔到野但殺左人d兵?或者防守成功會唔會有分數架?

TOP

原帖由 煙花 於 2009-2-18 12:12 發表


寧為玉碎,不作瓦存
(唔知有無打錯字)

人地兵力太多...第一次黎打我已經31隻...
剛剛又有第二個人黎打,48棒1英.....

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 12:10 發表
3日後高盧重生

我地會盡自己兵力,想報仇我地出兵打返佢~


寧為玉碎,不作瓦存
(唔知有無打錯字)

TOP

3日後高盧重生

我地會盡自己兵力,想報仇我地出兵打返佢~

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 12:01 發表
分acc玩防守好D啵!
係唔係玩高盧?



yes
起好基本野之後只起方陣兵,邊度比人大舉攻擊就去邊度守

TOP

原帖由 sallyyau 於 2009-2-18 11:59 發表
高俊巳將我加入到佢自己的公會, 是否巳受佢保護呀, 如果有人搶是否可通知佢幫拖



有咩事,出信響佢朵,應該....或許......maybe可以保你安全

TOP

分acc玩防守好D啵!
係唔係玩高盧?

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-18 11:53 發表

原來有咁既方法...受教受教~
不過死左咁多兵都唔想再玩條人


條人係要不斷咁升兵,不斷咁搶,係一個最忙o既國家......
只可以受全職玩家玩......

我搵返以前上防守10大排名果陣張圖
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

高俊巳將我加入到佢自己的公會, 是否巳受佢保護呀, 如果有人搶是否可通知佢幫拖

TOP

zola你仲未入公會啵~

TOP

原帖由 煙花 於 2009-2-18 11:50 發表


我無份架.....

me too

TOP

原帖由 煙花 於 2009-2-18 11:50 發表


棒棒夜晚出街一定唔係放係度,例如你平時打算訓10個鐘,你咪搵遠D O既人打,來回大約11小時左右果D 咁咪得

棒棒係比英雄升LV O既最好材料黎

原來有咁既方法...受教受教~
不過死左咁多兵都唔想再玩條人

TOP

原帖由 CARMEN-LUI 於 2009-2-18 11:46 發表
原來你班男人晚晚唔訓上網一齊打基~


我無份架.....

TOP

返回列表