返回列表 發帖
原帖由 高俊 於 2009-2-17 23:37 發表
加左你個名入管理論壇

公會個名叫管理論壇?

TOP

原帖由 高俊 於 2009-2-17 23:37 發表
加左你個名入管理論壇

加我呀!!!!入會
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

回復 250# 的帖子

加左你個名入管理論壇
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

原帖由 煙花 於 2009-2-17 16:14 發表



你好安全.....快d 起兵啦,自強先係抵抗外敵o既最好証明

咁我應該起禁衛or古羅馬好....?
而家D人好衰,你有兵 佢下次會出更多兵打你

TOP

原來高俊唔聲唔聲自己開左個公會喇啵~
暫時得我同高俊兩個人

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-17 11:47 發表
煙花你玩唔玩丫
你幫我睇住個ac丫,等陣我要出街......驚......
幫我睇住丫...



你好安全.....快d 起兵啦,自強先係抵抗外敵o既最好証明

TOP

原帖由 zola 於 2009-2-7 13:47 發表
OK~即刻轉 57/53 都係高盧人,玩家"跳跳虎"  注意:唔好打我住,XD


係~~~~~百分百既"高佬人"

TOP

zola, 你是否高盧人,? 如果是其它人便不會有陷阱比你起

TOP

只係消耗,咁會唔會轉o左落我度架,我依家無陷阱無軍隊,空城計 !!哈哈

TOP

原來是消耗對方d糧, 咁我死人都唔放囉,   重要起多d 陷阱,  現在有10個, 7 個巳經圍了敵人

TOP

玩到咁投入 仲要咁早睡早起,佩服

TOP

煙花你玩唔玩丫
你幫我睇住個ac丫,等陣我要出街......驚......
幫我睇住丫...

TOP

原帖由 zola 於 2009-2-17 08:39 發表
嘩~~你兩個駛唔駛訓架,咁夜仲上網

早睡早起精起好丫嘛
今朝5點訓,10點2起身....

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-16 19:09 發表

高盧D兵行得快,我好慘...一個小時6格


高盧雷法真係快到痴筋,出一出街可以比佢搶十幾獲

TOP

嘩~~你兩個駛唔駛訓架,咁夜仲上網

TOP

唔好玩我啦~
係唔係1個10級 + 1個4級~
一定唔會有2個4級

都好,好安心D  乜野都搶唔到~

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-17 02:23 發表

佢搶唔到你野丫嘛.....
跟大M一齊起兵對抗

1個10級山洞+2個4級山洞
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

.................

[ 本帖最後由 司令 於 2009-2-17 02:52 編輯 ]

TOP

原帖由 高俊 於 2009-2-16 21:49 發表
今日俾人打第8次

佢搶唔到你野丫嘛.....
跟大M一齊起兵對抗

TOP

今日俾人打第8次
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

返回列表