返回列表 發帖
我一直都開發資源,不慢唔知點解....都係好鬼慢,始於唔夠你人口多
我又被人打....1個鐘之後就到.......我運400木 100糧俾你,你遲D運返俾我丫

TOP

依家陷藏都過千了,努力開發資源中,其他一概不理

TOP

原帖由 zola 於 2009-2-13 19:09 發表

我只有8級........

已經好好喇...高盧既山洞俾起其他人大一倍
我羅馬成日都好驚俾人打......

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-13 17:46 發表

咁應該冇人搶到你野啦

我只有8級........

TOP

原帖由 高俊 於 2009-2-13 16:42 發表

等級 8

咁應該冇人搶到你野啦

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-13 16:30 發表
一開始用plus金幣都係好慢...

高俊你有冇起山洞呀?
如果佢地搶到你少少野,之後就會不停搶你...

等級 8
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

一開始用plus金幣都係好慢...

高俊你有冇起山洞呀?
如果佢地搶到你少少野,之後就會不停搶你...

TOP

今日比人打左3次
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

原帖由 sallyyau 於 2009-2-13 13:07 發表
成日話d資源不足, 点可以多d, 整到我成日都升唔級 要等好耐

村莊大樓等級愈高, 資源的開發速度愈快

村莊大樓 等級 5
當前的建築時間 86 %
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

俾錢做會員咪得囉, 這句好精彩 其實我地d會員只希望跟志同道合的人交流養雀心得, 學多d, 根本無諗過等領養,

TOP

原帖由 sallyyau 於 2009-2-13 13:07 發表
成日話d資源不足, 点可以多d, 整到我成日都升唔級 要等好耐

用Plus 金幣啦,最後都係錢作怪囉,唔係D免費遊戲點生存呀,我地個網頁都係咁,曾經有人問,點先可以睇領養區,買賣區呀? 跟住就有人答佢俾錢做會員咪得囉

TOP

成日話d資源不足, 点可以多d, 整到我成日都升唔級 要等好耐

TOP

你今日先第一次俾人打呀~
我隻老鼠早兩日已經死左

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-2-12 21:06 發表
有人黎緊打我,不過我資源少得可憐
4級山洞都保護得哂

完來這也很好玩,哈哈,今日打我的是用12支軍隊,我的小鼠軍不消一會就滅了

TOP

有人黎緊打我,不過我資源少得可憐
4級山洞都保護得哂

TOP

.........怕怕

TOP

係呀,咁佢黎打你都冇用~

不過要注意對方係唔係條頓人,如果對方係條頓人我地山洞既隱藏量只有2/3
如果條頓人黎打你,山洞隱藏量就變左(740 / 3 * 2 = 493)

TOP

明白,即係話佢打我都無用係咪? 我個山洞可放740, 現在最多的資源都只有3xx多,睡個小睡也沒有甜頭,對嗎?

TOP

哈哈,可以用大M個方法~
如果山洞保護唔到咁多,就可以運D資源去我地條村
收到之後送返俾你,咁人地就搶唔到你野喇~

TOP

60/53 Fraternity來侵襲

TOP

返回列表