返回列表 發帖
其實我玩隻game係想睇隻野會變咩樣
所以一去到+10就冇咩動力玩
Lovebird:得意惡爺女(BB),大隻仔(KITTY仔),
超為食好奇貪玩黑頭凱克(忌廉)
為食乖乖大達摩(摩摩),口水佬灰鸚(寶寶)

TOP

原帖由 三角仙 於 2008-10-16 20:07 發表

為左玩隻game要發兩個貼,我都係唔玩算喇



我都無玩啦
都係開口中好玩d,不過我唔夠100蚊,無得玩

TOP

原帖由 AI_DVD 於 2008-10-16 18:21 發表

潛水員冇得玩呀?

為左玩隻game要發兩個貼,我都係唔玩算喇

TOP

原帖由 Kurt 於 2008-10-15 15:02 發表
HAHA~~
仲要發言先有得玩呀~~
我係會接受各方面o既意見

潛水員冇得玩呀?

TOP

原帖由 mmchu 於 2008-10-16 14:31 發表


已經用左魔法,
放棄~ing,
由得佢自生自滅…



正常係催眠左佢,再用你最勁果招去打升得好快架
你可以跳級打架ma

TOP

原帖由 煙花 於 2008-10-16 14:17 發表

無咩好玩,只係得閒按下
同埋用魔法會升得快D 架

我都重練玩過先轉到生


已經用左魔法,
放棄~ing,
由得佢自生自滅…
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

原帖由 mmchu 於 2008-10-16 14:06 發表
我隻野越來越醜樣!!



我果隻E+好型

TOP

原帖由 mmchu 於 2008-10-16 12:51 發表


有,有咁既事,
其實呢個game有咩好玩呢?
我淨係知係咁click隻mouse,
click黎click去先得個level 80,
有排先到level 200...

無咩好玩,只係得閒按下
同埋用魔法會升得快D 架

我都重練玩過先轉到生

TOP

我隻野越來越醜樣!!
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

原帖由 煙花 於 2008-10-16 10:04 發表



有D 咁O既樹?隻野一早起身比人拉左去坐監,未有得玩


有,有咁既事,
其實呢個game有咩好玩呢?
我淨係知係咁click隻mouse,
click黎click去先得個level 80,
有排先到level 200...
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

睇黎要呃下分先得啦

TOP

原帖由 sallyyau 於 2008-10-16 10:29 發表
請問係唔係只可以狂按mouse key才可以打怪獸, 有無有其它key可以按



好似沒有

TOP

請問係唔係只可以狂按mouse key才可以打怪獸, 有無有其它key可以按

TOP

原帖由 煙花 於 2008-10-16 01:56 發表



咁呢個圖示點解?


係唔係迴避左咁解

TOP

原帖由 mmchu 於 2008-10-16 09:19 發表
要發言先可以繼續玩,
holy…



有D 咁O既樹?隻野一早起身比人拉左去坐監,未有得玩

TOP

要發言先可以繼續玩,
holy…
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

得我一個人搞好"支力"~~
我最少用左40 hr 去整~~
now 都仲未整好~~
haha~~
不過你地開心上parrot tree 就得喇~~

TOP

唔知~
你試下~~~

TOP

同埋我覺得發POST 經驗值向上調整好好
可以令上得多鸚鵡樹O既網友,入到去又會升得快D
一舉兩得

加油呀,管理員
整多D 裝備就好啦

同埋迴避最高係唔係可以100?

TOP

原帖由 Kurt 於 2008-10-16 01:48 發表

因為我要試野~~
同我係gm



咁呢個圖示點解?

TOP

返回列表