返回列表 發帖
原帖由 風中飛鸚 於 2008-10-14 18:32 發表


佢個衰仔玩左整晚呀 ( 差不多通頂 )

琴晚玩左幾個鐘之嘛,今朝又玩左幾個鐘咋
原帖由 煙花 於 2008-10-14 18:39 發表
我學左2連擊,點解無得用?

我學左法師技能..睇唔刺客添..
佢係唔係普通攻擊有機會連續打兩次

TOP

原帖由 風中飛鸚 於 2008-10-14 18:32 發表


佢個衰仔玩左整晚呀 ( 差不多通頂 )

你右知.......唔通
我叫Jo Joe 祖
Msn: joefong@hotmail.com
My blog: [url]http://hk.myblog.yahoo.com/wolfdog321/[url/]
小晴永遠懷念你!

TOP

我要做第一
努力中

TOP

我學左2連擊,點解無得用?

TOP

原帖由 三角仙 於 2008-10-14 18:28 發表

琴日kurt開左隻game冇耐我就玩,所以先知道多D咋~

武器升級要有【 攻擊升級卷軸 】先得,首先將裝備'卸載'  "寵物倉庫"按武器下面既升級就得
只可以打怪先有,又好難出...


佢個衰仔玩左整晚呀 ( 差不多通頂 )
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

三角仙最岩玩呢D
勁丫
我隻怪有時變得好樣衰 嚇親我
一時又幾靚

TOP

原帖由 wolfdog321 於 2008-10-14 18:13 發表

嘩你第一次打咁多字, 好明顯你好熟呢d game啦咁快上手

琴日kurt開左隻game冇耐我就玩,所以先知道多D咋~
原帖由 小英仔 於 2008-10-14 18:15 發表
  
解釋得好清楚喎,咁我想問下個武器點先升級呢

武器升級要有【 攻擊升級卷軸 】先得,首先將裝備'卸載'  "寵物倉庫"按武器下面既升級就得
只可以打怪先有,又好難出...

TOP

  
解釋得好清楚喎,咁我想問下個武器點先升級呢
我家有3隻雀!
小英豬 - 多野講但唔學我想佢學個d!
一仔 - 嘈到咩咁但好得我媽歡心!
旺旺 - 學左4句就以後唔學既了哥!!

TOP

原帖由 三角仙 於 2008-10-14 18:01 發表
  開始玩之前確認自己acc有100積分以上 - 之後就可以入去寵物中心~
首先要去既地方係"寵物商店"買一隻你鐘意既蛋蛋
  如果你有錢多出黎,可以去寵物銀行兌錢 1:10 可以用黎買裝備
  買裝備就要去"道具店", ...

嘩你第一次打咁多字, 好明顯你好熟呢d game啦咁快上手
我叫Jo Joe 祖
Msn: joefong@hotmail.com
My blog: [url]http://hk.myblog.yahoo.com/wolfdog321/[url/]
小晴永遠懷念你!

TOP

  開始玩之前確認自己acc有100積分以上 - 之後就可以入去寵物中心~
首先要去既地方係"寵物商店"買一隻你鐘意既蛋蛋
  如果你有錢多出黎,可以去寵物銀行兌錢 1:10 可以用黎買裝備
  買裝備就要去"道具店",有武器`防具`首飾`...等等
  至於寵物經過戰鬥後就會升級,每升一級會有3點"素質點"俾主人自由分配,去到”我的寵物”
  增強寵物各行能力!!
  當你玩到一段時間,會發現打到好多’XX之書’ ’xx寶石’ ’xx裝備’...等等,
  可以去到”我的寵物>寵物倉庫”睇睇你寵物打到既收獲∼
  會唔會覺得D怪獸逾黎逾難打呢?!
  學技能就可以輕輕鬆鬆打怪喇,有左之前打到既’xx之書’就可以去到”魔法院”
  學各種各樣既技能∼
  更加有一D低級技能可以直接去到”道具店>書籍”購買!

  基本既大概都講哂喇,至於其他”物品合成 系統記錄 寵物家族”我都未知道有乜用,
  由今日開始大家唔止得開口中玩lu~

ps.去邊到打怪獸升級呢?!
  去到"野戰"之後會有幾個方地俾你選擇,你未必要跟佢個等級去打,
  只要你打得多經驗值去邊一個區域都冇分別∼

  你既在線時間亦都可以幫你既寵物升級架,每10分鐘就會累積一次,
  累積30分鐘會俾10分鐘多出幾陪經驗值,所以多D上鸚鵡樹喇∼

  技能有3種職業之分,當你學左刺客技能另外兩個職業既技能會消失,
  即係你既寵物只可以擁有一個終身職業!
  
  寵物身上只可以同一時間裝備1樣武器`1樣防具`1樣首飾...等等
  去到”我的寵物>寵物倉庫”按裝備下面【裝備】就可以幫寵物裝上武器`防具等等...

  當你既寵物升到200級,就可以去到”轉生所”進行第一次轉生
  等級`技能全部消失,不過會有幾十點"素質點"退回
  轉生後所有裝備`物品都會保留,另外會有新既寵物俾你選擇

[ 本帖最後由 三角仙 於 2008-10-14 18:17 編輯 ]
1

評分人數

  • Kurt

TOP

我連買寵物錢都冇

TOP

正啦
不過要d時間睇下睇玩先

TOP

原帖由 Raco 於 2008-10-14 15:09 發表
1/ 有冇詳細說明玩法如何?
2/ 購買武器後又怎使用??

1/ 我都想有人打
2/ 我的寵物>寵物倉庫

TOP

1/ 有冇詳細說明玩法如何?
2/ 購買武器後又怎使用??

TOP

你冇幫佢上裝備,你買返D裝備俾佢啦! 上左就冇咁啦!
我叫Jo Joe 祖
Msn: joefong@hotmail.com
My blog: [url]http://hk.myblog.yahoo.com/wolfdog321/[url/]
小晴永遠懷念你!

TOP

點解打親都死
我復活咗無數次, 係咪會用哂我D金錢呀

TOP

原帖由 Kurt 於 2008-10-14 13:57 發表

你死左喎~~
死左要去買野復活寶石
or 去事務所 > 重生(但係lv 係由 0 開始)仲要重新裝備返d 野

嘻我幫佢返生左啦, 我想問下呢,我明明學左二連擊, 唔知點解打怪果時右唔見呢個製! 關唔關我D裝備?
我叫Jo Joe 祖
Msn: joefong@hotmail.com
My blog: [url]http://hk.myblog.yahoo.com/wolfdog321/[url/]
小晴永遠懷念你!

TOP

有無人搵我組隊呢,我剛剛玩返

TOP

原帖由 wolfdog321 於 2008-10-14 13:52 發表
我著到啦, 咁點先可以升級?

你死左喎~~
死左要去買野復活寶石
or 去事務所 > 重生(但係lv 係由 0 開始)仲要重新裝備返d 野

TOP

我著到啦, 咁點先可以升級?
我叫Jo Joe 祖
Msn: joefong@hotmail.com
My blog: [url]http://hk.myblog.yahoo.com/wolfdog321/[url/]
小晴永遠懷念你!

TOP

返回列表